Aihe vapaa Varasija - Taloudellisten syiden uhrit

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
2,314
Voin soittaa rytmimunaa.
Kyllä meistä loistava bändi tulee! Näen jo sieluni silmin, kun soitan triangelia/kytkemätöntä sähköbassoa ja sinä rytmimunaa ja Artemis tietysti säestää. Koko laulu koostuu epävireisesti, mutta rytmikkäästi hoetuista sanoista "taloudellisten syiden uhrit".

Oikeastaan voimme jo alkaa kiillottaa kilpeämme Euroviisujen ensi vuoden voittoa ajatellen!

Reaktioarvo
5,133
antaa palaa vaan, yritän pysyä kohtuuden rajoissa
Mitä eroa on Joulupukilla ja basistilla? -Joulupukilla on lahjoja
Mitä eroa on kellolla ja basistilla? -Kello pysyy tahdissa.

Yhtyeen keikkabussin avaimet olivat jääneet virtalukkoon ja ovi oli lukittuna. Siinä sivussa muut yhtyeen jäsenet manailivat kadonnutta basistiaan. Lukkoseppä saapui ja autoon päästiin. Basistikin löytyi autosta. Tämä tokaisi: "Kelpasipas teidän muiden rellestää ja lukita minut tänne!"

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Reaktioarvo
853
Mulla olis tossa harmonikka, sopiiko se yhtyeen katraaseen mukaan?

Reaktioarvo
5,133

Yhtyeen keikkabussin avaimet olivat jääneet virtalukkoon ja ovi oli lukittuna. Siinä sivussa muut yhtyeen jäsenet manailivat kadonnutta basistiaan. Lukkoseppä saapui ja autoon päästiin. Basistikin löytyi autosta. Tämä tokaisi: "Kelpasipas teidän muiden rellestää ja lukita minut tänne!"
Jaahas, minä olen näköjään kitaristi, täytyykin vaihtaa.

(Kuinka määritellään kitaristi? -
Kitaristi on sellainen henkilö, joka
osaa kertoa kolme basistivitsiä)

Meikävaan

Asiantuntija
Reaktioarvo
2,673

hyviä vitsejä, basistinen taiteilijasieluni nauttti!

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
2,314
Yhhyyy minä haluan pimputella triangelia! Tai sitten voi olla solisti jos ei haittaa että laulu kuulostaisi tapettavalta sialta 🤔 sellainen soundi voisi nimittäin sopia bändin imagoon.
Voittehan te @irwikissa n kanssa soittaa triangelia yhdessä niin, että toinen pitää sitä paikallaan ja toinen soittaa ja sitten vaihtaa vuoroa välillä. 👍

Reaktioarvo
5,133
Yhhyyy minä haluan pimputella triangelia! Tai sitten voi olla solisti jos ei haittaa että laulu kuulostaisi tapettavalta sialta 🤔 sellainen soundi voisi nimittäin sopia bändin imagoon.
hei, tarvitsemme ehdottomasti sen solistin joten jos mitenkään pystyt sen triangeliduon lisäksi vielä laulamaan niin...

Ylös Pohja