Varasija tarvitsee edelleen "tsemppiä/hali/<3" reaktion

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Ihan kamalaa kun ihmiset purkautuu jostain syvimmistä ajatuksistaan ja jos jokin menee huonosti. Ja sitten siihen vain vastataan tykkäämällä:D?

Perus sydän on ehkä vähän tylsä joten ehdotan tätä: 🤟
Tarkoittaa viittomakielellä 'I love you'
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Mun mielestä tykkäys riittää ja on mukava kirjoittaa ne tsempit
Kun ei ihmiset kirjoita niitä tsemppejä. Välillä on ollut joku keskustelu jossa joku avautuu siitä miten kaikki epäonnistuu ja ei jaksa enää elää. Ja sitten se saa 20 ihmistä vastaamaan: tykkään tosi paljon sun kärsimyksestä kivakiva kun kirjoitit tänne mutta eipä kyllä kiinnosta miten sulla menee. Luin sun keskustelun ja kannatan, kiva homma että et tahdo jatkaa huomiseen!

Mun mielestä jotenkin tosi epäsoveliasta laittaa sana "tykkäys" kuin skeletorin vitseihin johonkin oikeaan tsemppi halin ja jonkun tuen tarpeessa olevan keskusteluihin
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
IMG-20221219-WA0002.jpg
Tässä esimerkki. En tietenkään halua tykänneitä syylistää mitenkään mutta jotenkin vain on hassua tämä.
Joku: Mä vihaan kaikkea
varaanit: kiva kiva!
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Kun ei ihmiset kirjoita niitä tsemppejä. Välillä on ollut joku keskustelu jossa joku avautuu siitä miten kaikki epäonnistuu ja ei jaksa enää elää. Ja sitten se saa 20 ihmistä vastaamaan: tykkään tosi paljon sun kärsimyksestä kivakiva kun kirjoitit tänne mutta eipä kyllä kiinnosta miten sulla menee. Luin sun keskustelun ja kannatan, kiva homma että et tahdo jatkaa huomiseen!

Mun mielestä jotenkin tosi epäsoveliasta laittaa sana "tykkäys" kuin skeletorin vitseihin johonkin oikeaan tsemppi halin ja jonkun tuen tarpeessa olevan keskusteluihin
No ite tykkäsinkin ennemmin pelkästä tykkäysvaihtoehdosta. Mun mielestä on vähän turhaa että on nuita reaktioita ollenkaan, vaikka onhan ne tavallaan ihan kivoja.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
katso liitettä 6040
Tässä esimerkki. En tietenkään halua tykänneitä syylistää mitenkään mutta jotenkin vain on hassua tämä.
Joku: Mä vihaan kaikkea
varaanit: kiva kiva!
Muistan ku luin ton keskustelun. En osannu sillon sanua siihen mittää joten ainua vaihtoehto oli tykkäys, ihan just siinä tsemppimielessä kun en halunnut myöskään ignoorata :') Että siks juuri kannustanki tätä sun ideaa tosta tsemppireaktiosta
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
No ite tykkäsinkin ennemmin pelkästä tykkäysvaihtoehdosta. Mun mielestä on vähän turhaa että on nuita reaktioita ollenkaan, vaikka onhan ne tavallaan ihan kivoja.
No siiis. Jos nyt oletetaan, että kyseinen reaktio tulisi, niin eihän sitä tarvitse käyttää? Ihan hyvin voit jatkossa käyttää vain sitä tykkäys-nappia jos se tuntuu hyvältä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
No ite tykkäsinkin ennemmin pelkästä tykkäysvaihtoehdosta. Mun mielestä on vähän turhaa että on nuita reaktioita ollenkaan, vaikka onhan ne tavallaan ihan kivoja.
Eipähän niitä ole pakko käyttää, kuten jo sanottiinkin. En minäkään käytä muita kuin "tää" ja joskus harvoin tarvittaessa jotain. Ei ne reaktiot ihan ihanteelliset oo mut ei kaikki aina voi olla. Enhän mä kirjoittaessakaan käytä emojeita, vaan hymiöitä, henkilökohtainen valinta `\_(•_•)_/`
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
No siiis. Jos nyt oletetaan, että kyseinen reaktio tulisi, niin eihän sitä tarvitse käyttää? Ihan hyvin voit jatkossa käyttää vain sitä tykkäys-nappia jos se tuntuu hyvältä.
Eipähän niitä ole pakko käyttää, kuten jo sanottiinkin. En minäkään käytä muita kuin "tää" ja joskus harvoin tarvittaessa jotain. Ei ne reaktiot ihan ihanteelliset oo mut ei kaikki aina voi olla. Enhän mä kirjoittaessakaan käytä emojeita, vaan hymiöitä, henkilökohtainen valinta `\_(•_•)_/`
No ei tietenkään ookkaan pakko käyttää😂

Kerroin vaan mun mielipiteen..

Ja siis meinasin tosiaan että se olis mun mielestä kaikkein paras jos ois vaan yksinkertainen tykkäyssydän.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
No ei tietenkään ookkaan pakko käyttää😂

Kerroin vaan mun mielipiteen..

Ja siis meinasin tosiaan että se olis mun mielestä kaikkein paras jos ois vaan yksinkertainen tykkäyssydän.
Mut siis meillä on jo "tykkäys"- reaktio. Sais olla sellainen "tsemppihali/rakkautta/<3"- reaktio
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Enemmän tästä tulee vaikutelma, että haluaa vain vaikuttaa hyvältä ja välittävältä, jos ei jaksa edes kirjoittaa mitään henkilökohtaista itse kohteelle, vaan tarvitaan jokin nappi osoittamaan omaa välittämistä. Lisäksi tuo "tää"-nappi oli omasta mielestä turha.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,977
Reaktioarvo
8,475
Enemmän tästä tulee vaikutelma, että haluaa vain vaikuttaa hyvältä ja välittävältä, jos ei jaksa edes kirjoittaa mitään henkilökohtaista itse kohteelle, vaan tarvitaan jokin nappi osoittamaan omaa välittämistä. Lisäksi tuo "tää"-nappi oli omasta mielestä turha.
Jaxuhalei!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Enemmän tästä tulee vaikutelma, että haluaa vain vaikuttaa hyvältä ja välittävältä, jos ei jaksa edes kirjoittaa mitään henkilökohtaista itse kohteelle, vaan tarvitaan jokin nappi osoittamaan omaa välittämistä. Lisäksi tuo "tää"-nappi oli omasta mielestä turha.
Koska ihmiset ei kirjoita nytkään mitään henkilökohtaista. Mulla on lukuisua keskusteluja joihin kukaan ei ole vastannut. Tykätty vain. Eli eipä se siitä ainakaan huonommaksi menisi...

Mut ymmärrän sun pointin kyllä ja ei sekään mikään hyvä juttu ole. Enpä tiiä.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Mut siis meillä on jo "tykkäys"- reaktio. Sais olla sellainen "tsemppihali/rakkautta/<3"- reaktio
Tarkoitinkin, että jos olisi pelkkä tykkäys/sydän, ei tarvisi aina vain uusia reaktioita.
Tää = tykkäys
Love = tykkäys
Itkunauru = tykkäys
Hmm = tykkäys
Wow = tykkäys
:( = tykkäys
Vihanen = tykkäys
Evil = tykkäys
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Tarkoitinkin, että jos olisi pelkkä tykkäys/sydän, ei tarvisi aina vain uusia reaktioita.
Tää = tykkäys
Love = tykkäys
Itkunauru = tykkäys
Hmm = tykkäys
Wow = tykkäys
:( = tykkäys
Vihanen = tykkäys
Evil = tykkäys
Noh ihan sama
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Oo, toi olis kiva idea. ♡
 
Ylös Pohja