Varasijamiitin päivämäärä osa 2

Milloin pidetään varaanien kesämiitti 2022?

  • 23.7.2022

    Ääniä: 3 33,3%
  • 6.8.2022

    Ääniä: 6 66,7%

  • Ääniä yhteensä
    9

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
Tehdään toinen osa koska edellisessä niin tasaista…
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
Valitsin elokuun, koska jos koululleni sopii, ajattelin edellisenä päivänä vieväni tavaroitani valmiiksi asuntolaan ennen opintojen alkamista ja yöpyä siellä, kunnes lähden Turusta Kuopioon…
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
Valitsin elokuun, koska jos koululleni sopii, ajattelin edellisenä päivänä vieväni tavaroitani valmiiksi asuntolaan ennen opintojen alkamista ja yöpyä siellä, kunnes lähden Turusta Kuopioon…
Eiku just kattoin että Oulusta ois paremmat yhteydet silloin Kuopioon, että en varmaan menekään asuntolalle yöksi…
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,065
Reaktioarvo
794
olis kiinnostavaa tietää, ketä tähän nyt olisi osallistumassa, kun kuitenkin 5 ääntä
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
olis kiinnostavaa tietää, ketä tähän nyt olisi osallistumassa, kun kuitenkin 5 ääntä
Nolottaa myöntää, mutta otin äänten tarkistelun pois koska ajattelin ettei kukaan uskalla vastata sit jos kaikki näkee että onko äänestänyt. #Minkeliinyliajatteluataas. Tai joku varaaneista joskus oikeesti sanoi jotain ettei uskalla äänestää, koska pelkää että tunnistetaan kotipaikkansa perusteella, joten poistin kyselyistä mahdollisuuden tarkastella ääniä. Mut varsinaisesti tämä kysely ei ois liittynyt siihen mut toi tulostentarkistelu ominaisuus jotenin sitten unohtui.
Mutta itse olen yksi niistä viidestä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,496
Reaktioarvo
8,638
Nolottaa myöntää, mutta otin äänten tarkistelun pois koska ajattelin ettei kukaan uskalla vastata sit jos kaikki näkee että onko äänestänyt. #Minkeliinyliajatteluataas. Tai joku varaaneista joskus oikeesti sanoi jotain ettei uskalla äänestää, koska pelkää että tunnistetaan kotipaikkansa perusteella. Mut varsinaisesti tämä kysely ei ois liittynyt siihen mut toi tulostentarkistelu ominaisuus jotenin sitten unohtui.
Mutta itse olen yksi niistä viidestä.
Kukaan ei tiedä, missä minä asun! Ha ha!
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,065
Reaktioarvo
794
Nolottaa myöntää, mutta otin äänten tarkistelun pois koska ajattelin ettei kukaan uskalla vastata sit jos kaikki näkee että onko äänestänyt. #Minkeliinyliajatteluataas. Tai joku varaaneista joskus oikeesti sanoi jotain ettei uskalla äänestää, koska pelkää että tunnistetaan kotipaikkansa perusteella, joten poistin kyselyistä mahdollisuuden tarkastella ääniä. Mut varsinaisesti tämä kysely ei ois liittynyt siihen mut toi tulostentarkistelu ominaisuus jotenin sitten unohtui.
Mutta itse olen yksi niistä viidestä.
aijaa D: ymmärrän kyllä esim. siinä miitti-paikka kyselyssä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
8,017
Reaktioarvo
5,780
Onko minkä ikäistä porukkaa tulossa?
(En ehkä uskalla saapua jos olisin ainut alaikäinen)
Muutenkin öh miten mö selitän vanhemmille et hei päästättekö te mut tommosen ryhmän täysikäisiä joita rn oo koskaan tavannut kanssa seikkailemaan:D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
Onko minkä ikäistä porukkaa tulossa?
(En ehkä uskalla saapua jos olisin ainut alaikäinen)
Muutenkin öh miten mö selitän vanhemmille et hei päästättekö te mut tommosen ryhmän täysikäisiä joita rn oo koskaan tavannut kanssa seikkailemaan:D
Ymmärrän täysin tuon. Ilmeisesti enemmän täysi-ikäistä porukkaa.
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,065
Reaktioarvo
794
Onko minkä ikäistä porukkaa tulossa?
(En ehkä uskalla saapua jos olisin ainut alaikäinen)
Muutenkin öh miten mö selitän vanhemmille et hei päästättekö te mut tommosen ryhmän täysikäisiä joita rn oo koskaan tavannut kanssa seikkailemaan:D
mutta aiemmin sanoit ettet luultavasti pääse?
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
Mahtavaa, elokuu näyttää johtavan nyt.
Mut äänestäkää viel ne jotka ei oo.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
Näyttäis siltä että elokuu johtaa 🥰
 
Ylös Pohja