Eiku just kattoin että Oulusta ois paremmat yhteydet silloin Kuopioon, että en varmaan menekään asuntolalle yöksi…Valitsin elokuun, koska jos koululleni sopii, ajattelin edellisenä päivänä vieväni tavaroitani valmiiksi asuntolaan ennen opintojen alkamista ja yöpyä siellä, kunnes lähden Turusta Kuopioon…
En muista.olis kiinnostavaa tietää, ketä tähän nyt olisi osallistumassa, kun kuitenkin 5 ääntä
Nolottaa myöntää, mutta otin äänten tarkistelun pois koska ajattelin ettei kukaan uskalla vastata sit jos kaikki näkee että onko äänestänyt. #Minkeliinyliajatteluataas. Tai joku varaaneista joskus oikeesti sanoi jotain ettei uskalla äänestää, koska pelkää että tunnistetaan kotipaikkansa perusteella, joten poistin kyselyistä mahdollisuuden tarkastella ääniä. Mut varsinaisesti tämä kysely ei ois liittynyt siihen mut toi tulostentarkistelu ominaisuus jotenin sitten unohtui.olis kiinnostavaa tietää, ketä tähän nyt olisi osallistumassa, kun kuitenkin 5 ääntä
Kukaan ei tiedä, missä minä asun! Ha ha!Nolottaa myöntää, mutta otin äänten tarkistelun pois koska ajattelin ettei kukaan uskalla vastata sit jos kaikki näkee että onko äänestänyt. #Minkeliinyliajatteluataas. Tai joku varaaneista joskus oikeesti sanoi jotain ettei uskalla äänestää, koska pelkää että tunnistetaan kotipaikkansa perusteella. Mut varsinaisesti tämä kysely ei ois liittynyt siihen mut toi tulostentarkistelu ominaisuus jotenin sitten unohtui.
Mutta itse olen yksi niistä viidestä.
Joo hyvä, internetissä ei kannatakaan kertoa ihan kaikkee…Kukaan ei tiedä, missä minä asun! Ha ha!
aijaa D: ymmärrän kyllä esim. siinä miitti-paikka kyselyssä.Nolottaa myöntää, mutta otin äänten tarkistelun pois koska ajattelin ettei kukaan uskalla vastata sit jos kaikki näkee että onko äänestänyt. #Minkeliinyliajatteluataas. Tai joku varaaneista joskus oikeesti sanoi jotain ettei uskalla äänestää, koska pelkää että tunnistetaan kotipaikkansa perusteella, joten poistin kyselyistä mahdollisuuden tarkastella ääniä. Mut varsinaisesti tämä kysely ei ois liittynyt siihen mut toi tulostentarkistelu ominaisuus jotenin sitten unohtui.
Mutta itse olen yksi niistä viidestä.
Harmi :(Höh 23 pv johtaa ja mä en silloin pääse luultavimmin:(
Onko minkä ikäistä porukkaa tulossa?Harmi :(
Ymmärrän täysin tuon. Ilmeisesti enemmän täysi-ikäistä porukkaa.Onko minkä ikäistä porukkaa tulossa?
(En ehkä uskalla saapua jos olisin ainut alaikäinen)
Muutenkin öh miten mö selitän vanhemmille et hei päästättekö te mut tommosen ryhmän täysikäisiä joita rn oo koskaan tavannut kanssa seikkailemaan:D
mutta aiemmin sanoit ettet luultavasti pääse?Onko minkä ikäistä porukkaa tulossa?
(En ehkä uskalla saapua jos olisin ainut alaikäinen)
Muutenkin öh miten mö selitän vanhemmille et hei päästättekö te mut tommosen ryhmän täysikäisiä joita rn oo koskaan tavannut kanssa seikkailemaan:D
Siis tuona 23 päivä en luultavimmin pääse vaikka vanhemmat päästäisivötkin jne kun olen reissussamutta aiemmin sanoit ettet luultavasti pääse?
Hmm jooh pitää harkitaYmmärrän täysin tuon. Ilmeisesti enemmän täysi-ikäistä porukkaa.
No on :Dtasasta taas :D
juuri ja juuri, mutta kuitenkin :pNäyttäis siltä että elokuu johtaa 🥰
Sinähän olet se naapurin ystävällinen sikafarmari, joka kyselee aina sokeria ovella...Kukaan ei tiedä, missä minä asun! Ha ha!
Voitko poistaa tän täältä..?Sinähän olet se naapurin ystävällinen sikafarmari, joka kyselee aina sokeria ovella...