Freya
Sensei
- Reaktioarvo
- 505
@Tanssivapina fiilaan pelitaktiikkaasi
En ole selkeästi tajunnut pelin pointtia 🤣🤣🤣 olisin varmaan jo voittanut jos en olisi säästellyt henkiä 🤣Naurattaa, että @Freya ja @Tanssivapina tappelevat koko ajan vaikka ovat samalta vyöhykkeeltä.
Ja vielä enemmän naurattaa se, että @Tanssivapina jatkaa edelleen kaikkien rökittämistä, muttei tapa ketään.
Nyt sulla on vielä lisää räjähteitäkin, olet joku sponsorien lellikki! Missä oikein kannat kaikkea tuota tavaraa?Nyt mulla on jo keihäskin :o!!!
En kyllä yhtään ihmettele, miksi. :DLukutoukka_05_, Kilowattituntimittari ja lachimolala jäljittävät ja tappavat Tanssivapinan.
Ilmeisesti turpaan antamisesta saa kuolemantuomion tässä Nälkäpelissä. :DLukutoukka_05_, Kilowattituntimittari ja lachimolala jäljittävät ja tappavat Tanssivapinan.
Jaa a, sen kun tietäisikin ::DNyt sulla on vielä lisää räjähteitäkin, olet joku sponsorien lellikki! Missä oikein kannat kaikkea tuota tavaraa?
Nyt minusta tuli kirvesmiäs.Kilowattituntimittari saa kirveen tuntemattomalta sponsorilta.
Mutta mä olin kiltti ja säästin kaikkien hengen ☹️En kyllä yhtään ihmettele, miksi. :D
PÄIVÄ 6
Freya harjoittelee jousiammuntaa.
Ehkäpä varaaneilla meni hermot jatkuvaan huomionhakuisuutesi ja isotteluun. Vaikka säästitkin hengen niin ei kukaan halua olla jatkuvasti mustelmilla ja haavoilla. Sitä paitsi parempi päästä tuollaisista uhkaavista tyypeistä eroon, ennen kuin on liian myöhäistä...Mutta mä olin kiltti ja säästin kaikkien hengen ☹️
Voit juosta. Saan sinut aina kiinni.irwikissa pakenee Kilowattituntimittaria
Huomenna:immortalem yrittää hoitaa tulehtunutta haavaansa.
Ehditkö jo tsekata uusimman romanssisi, hän on @Oltermanniolen näköjään hengissä, hyvä homma! mahtava kopla koossa.
Perus yö sitten D:lachimolala herää painajaisiin.
Meikävaan metsästää muita varaaneja.
Mursuilijaa saa vettä tuntemattomalta sponsorilta.
lachimolala saa ruokaa tuntemattomalta sponsorilta.
immortalem, dödösorsa, haituvainen, irwikissa ja Taivaansini metsästävät muita varaaneja.
Nam! Toivottavasti ei ole maitoa ruuan kanssa, koska en juo maitoa. :Dlachimolala saa ruokaa tuntemattomalta sponsorilta.
Miten me tullaan koskaan tappamaan toisiamme, kun kaikki ovat selvästi kavereita keskenään?? Ihan kuin oltaisiin jossain leirillä eikä nälkäpelissä.immortalem, dödösorsa, haituvainen, irwikissa ja Taivaansini metsästävät muita varaaneja.