fundeeraaja
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 473
Meneepä mulla hyvin!
Tää oli selkeesti kosto siitä aiemmasta. @Taivaansini tapoit mut vaikka oltiin samalla vyöhykkeellä.:( mutta toivottavasti sä nyt sitten voitat!Taivaansini tappaa lonelyflowerin tämän levätessä.
Anteeksi. :( En ees oo seurannut tätä peliä niin, et tiennyt et tapoin sut. Yllätyin miten oon näin pitkällä jo. :O Eka kerta ku en ees seuraa peliä aktiivisesti ja just silloin pääsen pidemmälle, kuin koskaan. XDTää oli selkeesti kosto siitä aiemmasta. @Taivaansini tapoit mut vaikka oltiin samalla vyöhykkeellä.:( mutta toivottavasti sä nyt sitten voitat!
Saat anteeksi:) en itekkään oo ennen päässyt näin pitkälle.Anteeksi. :( En ees oo seurannut tätä peliä niin, et tiennyt et tapoin sut. Yllätyin miten oon näin pitkällä jo. :O Eka kerta ku en ees seuraa peliä aktiivisesti ja just silloin pääsen pidemmälle, kuin koskaan. XD
Pahus nii mäkin...Pahus, melekeen voitin!
Top 15, perästä tullaan!OHO, onnea @Tumppetus ! 😎🥳
oon kyl aika pettynyt, kuolin ekana 🤣 noh! ainakin @Kilowattituntimittari pärjäsi paremmin ku minä, ei ysivyöhyke häpeämään joudu D:
Onnittelut voitosta!!Mitä ihmettä! Olen toteuttanut viimeisen toiveesi @Mursuilijaa