Poistettukäyttäjänimi1459
puhelias
- Reaktioarvo
- 949
ei, se vaan jää vähän päälle ku pikkuveli jankkaa sitä jatkuvasti :Dloppuko mielikuvitus ja aivosolut kesken kun hoet tota "menikö tunteisiin"?
ei, se vaan jää vähän päälle ku pikkuveli jankkaa sitä jatkuvasti :Dloppuko mielikuvitus ja aivosolut kesken kun hoet tota "menikö tunteisiin"?
sitä sattuuei, se vaan jää vähän päälle ku pikkuveli jankkaa sitä jatkuvasti :D
jepsitä sattuu
Aika paha! BURN!(gearit).En keksi mitään pahaa roustii susta, johtuu varmaan siitä että oot niin tylsä
Bännejä ainakaan tästä ei voi saada…Jopas paska lentää tässä keskustelussa... Huh huh...
Sitten pitää yrittää kovempaa!Bännejä ainakaan tästä ei voi saada…
JuuSitten pitää yrittää kovempaa!
omalla tavallaa aika neutraalit setitEn keksi mitään pahaa roustii susta, johtuu varmaan siitä että oot niin tylsä
Aina on myös sellainenki vaihtoehto kuin etusivu johon klikata, jos ei keskustelun taso tai sisältö miellytä.Menkää kaikki ylilaudalle, istuisitte varmaan siihen joukkoon vallan mainiosti. Ainakin yhtä tyhmiä joka ikinen.
Aikamoiset ennakkoluulot Yliksestä..Menkää kaikki ylilaudalle, istuisitte varmaan siihen joukkoon vallan mainiosti. Ainakin yhtä tyhmiä joka ikinen.
Totta tämäkin roskaa koko varasija minä mukaanlukienAina on myös sellainenki vaihtoehto kuin etusivu johon klikata, jos ei keskustelun taso tai sisältö miellytä.
Ne eivät ole ennakkoluuloja vaan aivan kokemusperäistäAikamoiset ennakkoluulot Yliksestä..
Oma syy, jos kurkkaa pelkästään Satunnaista. Mikä ei muuten ole Vauvaa pahempi.Ne eivät ole ennakkoluuloja vaan aivan kokemusperäistä
Vauva on ihan hirveä paikka. Demikin oli. Tämä ei alkuun ollut mutta nyt alkaa pikku hiljaa olla.Oma syy, jos kurkkaa pelkästään Satunnaista. Mikä ei muuten ole Vauvaa pahempi.
bännään sut tästä keskustelusta. luen yhä sieltä julkkisjuoruja…Menkää kaikki ylilaudalle, istuisitte varmaan siihen joukkoon vallan mainiosti. Ainakin yhtä tyhmiä joka ikinen.
sinun ei pitänyt tätä nähdä...bännään sut tästä keskustelusta. luen yhä sieltä julkkisjuoruja…
komppaan skeleä! tästähän syntyy kohta melkoinen mittely…Oma syy, jos kurkkaa pelkästään Satunnaista. Mikä ei muuten ole Vauvaa pahempi.
nään aina kaiken.sinun ei pitänyt tätä nähdä...
olen huomannut että olet ihan ihme näkijä, tiedät varmaan myös minkälaiset vaatteet minulla on päälläninään aina kaiken.
nään niiden vaatteiden allekin, muuten hyvä arvaus. sitä se ylilauta tekee.olen huomannut että olet ihan ihme näkijä, tiedät varmaan myös minkälaiset vaatteet minulla on päälläni
sssselvä!nään niiden vaatteiden allekin, muuten hyvä arvaus. sitä se ylilauta tekee.
Here's my key philosophysssselvä!
nojep, mielenkiintoisia keskusteluja viimeaikoina oon lukenu… tarvitaan jopa keskustelu erilliselle vittuilemiselle jossa osa pahoittaa mielensä :DVauva on ihan hirveä paikka. Demikin oli. Tämä ei alkuun ollut mutta nyt alkaa pikku hiljaa olla.
öööö vauva on paras :DVauva on ihan hirveä paikka. Demikin oli. Tämä ei alkuun ollut mutta nyt alkaa pikku hiljaa olla.
lähde?öööö vauva on paras :D
mietiVoiko vittuilla itselleen, jos tietää olevansa ärsyttävä tyyppi?