Viikonloppu suunnitelmat

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Iltaa mitäs ootte eilisen loppupäivän jälkeen ku alko viikonloppu sekä tänään tehny ja mitä aijotte viel huomenna tehä sen lisäks ,että vietätte mahollisesti isänpäivää.

Ps.Hyvää viikonloppua kaikille <3
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Eilen illalla: tein läksyt ja alotin kattoon d’amelio showta

Tänään: aamulla treenasin, luin hissan 12 kappaletta ja tein yhen mantsan projektin loppuun. Ehkä jatkan d’amelio shown kattomista

Huomenna: teen digikurssin loppuun, opettelen enkun yhen kappaleen sanat ja merkkaan karttaan karttakokeen maat

Elikkäs aika koulutäyteinen viikonloppu koska koeviikko lähestyy uhkaavasti
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Eilen illalla: tein läksyt ja alotin kattoon d’amelio showta

Tänään: aamulla treenasin, luin hissan 12 kappaletta ja tein yhen mantsan projektin loppuun. Ehkä jatkan d’amelio shown kattomista

Huomenna: teen digikurssin loppuun, opettelen enkun yhen kappaleen sanat ja merkkaan karttaan karttakokeen maat

Elikkäs aika koulutäyteinen viikonloppu koska koeviikko lähestyy uhkaavasti
Sullahan on on paljon kouluhommia muista kuitenki pitää sit taukoi ettet koko ajan vaan tee kouluhommia ,mistä muuten katsot sitä d'amellio showta? Ja tsemppiä tulevaan koeviikkoon :)
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
Tänään kävi vanhemmat kylässä. Syötiin, kahviteltiin, juteltiin ja käytiin kaupassa, kun kerrankin oli auto käytössä. Huomenna teen koulutehtäviä ja kotitöitä. Jos jaksan niin kertailen vähän magneettikuvantamisen asioita töitä varten.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
715
Reaktioarvo
823
Tulin käymään kotipaikkakunnalla, hain rokotteen ja nyt vaan lasken päiviä siihen että pääsen pois täältä.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Tänään kävi vanhemmat kylässä. Syötiin, kahviteltiin, juteltiin ja käytiin kaupassa, kun kerrankin oli auto käytössä. Huomenna teen koulutehtäviä ja kotitöitä. Jos jaksan niin kertailen vähän magneettikuvantamisen asioita töitä varten.
Kiva päivä sulla ,ootko sä siis töissä jossain sairaalassa ku käyt huomenna magneettikuvantamisen asioita läpi ?
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Tulin käymään kotipaikkakunnalla, hain rokotteen ja nyt vaan lasken päiviä siihen että pääsen pois täältä.
Aa etkö sit viihdy siel kotipaikkakunnalla ,oisko sul jotain kavereita siel kotipaikkakunnal et voisit niitä nähä ?
 
Viimeksi muokattu:

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
Kiva ,kuulostaa mielenkiintoselta toi röntgenhoitajan työ. Ootko kauanki ollu röntgenhoitaja?
Mielenkiintoista se onkin, pääsee tekemään monipuolisesti kaikenlaista ja on hoitotyöksi yllättävän teknologiapainotteista.

En ole kauan tehnyt näitä hommia, nykyisessä työpaikassani aloitin pari kuukautta sitten. Virallisesti valmistun vasta ensi vuonna, mutta olen jo sen verran pitkällä opinnoissani, että saan tehdä alan töitä.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Mielenkiintoista se onkin, pääsee tekemään monipuolisesti kaikenlaista ja on hoitotyöksi yllättävän teknologiapainotteista.

En ole kauan tehnyt näitä hommia, nykyisessä työpaikassani aloitin pari kuukautta sitten. Virallisesti valmistun vasta ensi vuonna, mutta olen jo sen verran pitkällä opinnoissani, että saan tehdä alan töitä.
Ompa kiva että saat tehdä jo töitä vaikka valmistutkin vasta ensi vuonna :)
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Onhan se.

Mites sinulla on viikonloppu sujunut?
Kiitos kysymästä ihan hyvin oon tänään käyny uökona kävelemäs ku oli tosi ihana sää aurinko paisto ei ollu pakkasta vaan oli plussan puolel ja lunta oli kivasti satanu yön aikana ja sit järjestelin uudestaan meikkipöydän et vaihdoin kaikki meikit yhteen toiseen koriin. Ja sit laitoin yhteen lasikippoon kaikki meikkisiveltimet ja led nauhankin laitoin kivasti et se on tos meikkipöydän päällä tuol kaikkien korien takana et laitoin sen meikki pöydän peilien jalkojen takaa sit niitten edestä ja sit ylös pelien päälle roikkuun ja näyttää tosi kivalta ja oon kynttilääki poltellu tänään ja kuunnellu musiikkia
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
Kiitos kysymästä ihan hyvin oon tänään käyny uökona kävelemäs ku oli tosi ihana sää aurinko paisto ei ollu pakkasta vaan oli plussan puolel ja lunta oli kivasti satanu yön aikana ja sit järjestelin uudestaan meikkipöydän et vaihdoin kaikki meikit yhteen toiseen koriin. Ja sit laitoin yhteen lasikippoon kaikki meikkisiveltimet ja led nauhankin laitoin kivasti et se on tos meikkipöydän päällä tuol kaikkien korien takana et laitoin sen meikki pöydän peilien jalkojen takaa sit niitten edestä ja sit ylös pelien päälle roikkuun ja näyttää tosi kivalta ja oon kynttilääki poltellu tänään ja kuunnellu musiikkia
Kuulostaa kivalta päivältä!
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Eilen tuli nähtyä Kaisa Mäkäräinen livenä Kädentaito messujen Lankava osastolla.

https://www.kadentaidot.fi/fi/program/kaisa-makarainen-lankavan-osastolla-a-501-makramee-tyonayt

Eilen tuli nähtyä Kaisa Mäkäräinen livenä Kädentaito messujen Lankava osastolla.

https://www.kadentaidot.fi/fi/program/kaisa-makarainen-lankavan-osastolla-a-501-makramee-tyonaytos/
Ompa kiva ,juttelitko sen kanssa ?
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Hyvä ,vois itekki kattoo et millanen se d'amellio shwo on ku itelläki on disney+
joo kantsii kattoo, ite oon jo kattonu 4 jaksoo siitä. Ja mun mielestä se on hyvä kattoo vaikka ei tykkäiskään d´amelio tyypeistä koska siinä näkee tosi paljon kuuluisuuden taakse ja näkee että nekin on tavallisia ihmisiä ja niitäkin sattuu vihakommentit ihan niinkuin muitakin ihmisiä. Se on tosi mieltä avartava ohjelma
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
joo kantsii kattoo, ite oon jo kattonu 4 jaksoo siitä. Ja mun mielestä se on hyvä kattoo vaikka ei tykkäiskään d´amelio tyypeistä koska siinä näkee tosi paljon kuuluisuuden taakse ja näkee että nekin on tavallisia ihmisiä ja niitäkin sattuu vihakommentit ihan niinkuin muitakin ihmisiä. Se on tosi mieltä avartava ohjelma
Juu vois kyl tänään alkaa kattoo sitä ku kuulostaa kyl mielenkiintoselta sarjalta
 
Ylös Pohja