Voi voi kyllä sen sitten tietää

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Mulla on siis menkat vähän myöhässä ja mietin että millonkohan ne alkais ja nyt meinasin ruveta itkemään cittarin mainoksellexD eli eiköhän ne ole tulossa lähiaikoina
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Ja kyllä, yksi menkkaoireistani on mainoksille itkeminenxD
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Sama. Pillitin eilen ihan kaikesta. :D Voishan niitä pahempiakin oireita olla.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,149
Reaktioarvo
5,470
Samaistun. Itsekin juuri parhaillaan huutoitken täällä yhden biisin takia. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,883
Reaktioarvo
2,897
No siis mul ei oikein toimi toi itkujuttu kun oon muutenki niin älyttömän herkkä itkemään. Itken kyllä herkästi ennen menkkojen alkua mutta niin itken muutenkin joten periaatteessa se on vähän vaikea erottaa et onks siin ees mitään erilaista ku normaalisti. Mutta yleensä tiedän sen vaan siitä kun alkaa sattua. Ja yleensä se kipu siis alkaa päiviä ennen kun menkat alkaa. Mutta toki se aaltoilee että ei mitenkään joka sekunti satu.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
No siis mul ei oikein toimi toi itkujuttu kun oon muutenki niin älyttömän herkkä itkemään. Itken kyllä herkästi ennen menkkojen alkua mutta niin itken muutenkin joten periaatteessa se on vähän vaikea erottaa et onks siin ees mitään erilaista ku normaalisti. Mutta yleensä tiedän sen vaan siitä kun alkaa sattua. Ja yleensä se kipu siis alkaa päiviä ennen kun menkat alkaa. Mutta toki se aaltoilee että ei mitenkään joka sekunti satu.
Aa no mulla on menkkojen aikaan enemmän pahoinvointi ja joskus huimaus kuin kipu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,883
Reaktioarvo
2,897
Aa no mulla on menkkojen aikaan enemmän pahoinvointi ja joskus huimaus kuin kipu
On mulki pahoinvointia myös joskus. Kipu on kyl aik paha yleensä mutta siihen on oikeestaan tottunu. Ja joka kerta ei oo yhtä kamalaa mutta välillä kyllä tuntuu siltä että kuolee.
 
Ylös Pohja