Ihastuminen Voiko tää olla ees totta ku oon ollut ihastunu siihen jo vuodesta 2017

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Näin tänään hänet töissä kauppakeskuksessa pitkästä aikaa. Oon ollu ihastunu siihen jo vuodesta 2017 ja kyllä juuri tästä ihastuksestani loin ensimmäisen demikeskusteluni demiin silloin, mutta lopulta ilmiannoin sen kesun koska hävetti niin paljon.
Mutta tänään kun näin hänet niin edelleen tunsin samat tunteet sisälläni, vaikka en edes kelannu olleeni enää ihastunut siihen.

Nolottaa myöntää mutta tää on asiakaspalvelija ja tää ihastuminen lähti siitä että se vaan oli mulle mukava ja se kerran hymyili mulle kun olin hänen palveltavana, tiiän että se kuuluu sen työhön mutta silloin mun yksinäistä teinisielua se hymy kosketti erityisellä tavalla. (Oon edelleen yksinäinen teinisielu). Mutta sitten se ihastuminen jotenkin patoutui mun sisälleni ja kun nään hänet, niin tulee perhosia vatsaan ja ne ajat mieleen kun ihastuin siihen ekan kerran.
Naurattaa oikeesti ihan että miten jonkun yhden hymyn takia voi ihastua näin pitkäksi aikaa johonkin?? :DD Nyt vaan mietin häntä taas...
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Älä huoli, se että joku on mukava on ihan hyvä syy ihastua :) itehän oon tällä perusteella ihastunu vaikka kehen, viimeisimpänä varmaan yhteen itseäni hoitaneeseen lääkäriin. Tietenkin sitä tietää järjen tasolla että töissä olevaan ihmiseen ihastuu sen työroolin takia, mutta turha kuvitella että järkiajattelun kautta ne tunteet katoais :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Älä huoli, se että joku on mukava on ihan hyvä syy ihastua :) itehän oon tällä perusteella ihastunu vaikka kehen, viimeisimpänä varmaan yhteen itseäni hoitaneeseen lääkäriin. Tietenkin sitä tietää järjen tasolla että töissä olevaan ihmiseen ihastuu sen työroolin takia, mutta turha kuvitella että järkiajattelun kautta ne tunteet katoais :D
Joo hyvin sanottu ja totta puhut. Järjellä ajattelu ei auta tässä tilanteessa oikeasti mitään.
 
Ylös Pohja