qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
Vituttaa ku noist painaa aina vahingossa ei saatana.
Ai vaiks ois kuin epäilyttävän näköneEi tuu
Emmä usko et tänne tulee viruksia sisältäviä mainoksiaAi vaiks ois kuin epäilyttävän näköne
ToivottavastiEmmä usko et tänne tulee viruksia sisältäviä mainoksia
:D en oo tainnu ite nähä tota mainosta"Kesytä villi jalkahiki"
Karkelon Sukka.
Joo toivottavastiTaitaa tämä olla luotettava sivusto niin ei tule
ja huutista tälle mainokselle :'D vaikka en siis oo ikinä nähny tätä, mutta silti"Kesytä villi jalkahiki"
Karkelon Sukka.
Noku mä oon ainakin pari kertaa vahingossa noista painanu nii kuumottaa helvetisti:D mutta toistaiseksi ei oo kyllä puhelimessa ilmenny mitään merkkejä viruksesta kaimieki luulen ettei tuu mitään, kun varasija on kuitenki luotettava sivusto. mutta eihän sitä ikinä kai voi tietää varmaks D:
ja huutista tälle mainokselle :'D vaikka en siis oo ikinä nähny tätä, mutta silti
uskon :D itekki tuun aika helposti vainoharhaseks kaikista linkeistä ja muista, koska nykyään on niin paljon botteja ja huijausviestejä yms. kuumottaa kun youtuben kommenteissa saattaa olla jotain semmosia tai sit tulla ig:n kommenteissa vastaan, ja aika monesti on tullu kummassakin D: tulee aina sellanen olo, et mitä jos vahingossa painan jostain ja saan jonkun viruksenNoku mä oon ainakin pari kertaa vahingossa noista painanu nii kuumottaa helvetisti:D mutta toistaiseksi ei oo kyllä puhelimessa ilmenny mitään merkkejä viruksesta kai
No just tää!uskon :D itekki tuun aika helposti vainoharhaseks kaikista linkeistä ja muista, koska nykyään on niin paljon botteja ja huijausviestejä yms. kuumottaa kun youtuben kommenteissa saattaa olla jotain semmosia tai sit tulla ig:n kommenteissa vastaan, ja aika monesti on tullu kummassakin D: tulee aina sellanen olo, et mitä jos vahingossa painan jostain ja saan jonkun viruksen