Mielenterveys Voin huonosti D:

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Oon ollu viimeset 5 päivää ihan outo. Itkettää ja on jatkuvasti sellanen haikee olo, tavallaan tiiän mistä se johtuu mutta sitten en kuitenkaan. Tuntuu kun oisin jatkuvasti sellasessa shokkitilassa ja tärisenkin välillä. En oo pystyny syömään kunnolla näiden päivien aikana, toki syön jotain mutta aika huonoa miun syöminen kuitenkin on D: Luojan kiitos kun keskiviikkona on psykologiaika, ei olla puhuttu melkein kuukauteen niin varmaan senkin takia tuntuu pahalta kun en oo saanu avauduttua hänelle. Äidille oon kyllä kertonu ihan kaiken ja se on auttanu jonkun verran, mutta tiiättekö kun tuntuu siltä ettei paha mieli lähe millään, ei vaikka miten avautus ja käsittelis asioita D: Tietysti tää tulee jossain vaiheessa helpottamaan, mut ei tunnu siltä tällä hetkellä. Varmaan osasyy pahaan olooni on myös se, että lopetin hiljattain masennuslääkityksen, joka aiheutti paljon ikäviä sivuoireita eikä sopinu miulle ollenkaan. Kun söin lääkkeitä, en oikein edes pystynyt itkemään tai ylipäätään tuntemaan kunnolla. Nyt vaan tulvii mieleen kaikki maailman asiat kerralla D:

Onko täällä kohtalotovereita? D: Ja pahottelut sekavasta tekstistä, en kykene ajattelemaan kunnolla mitä kirjotan ja mitä en. Pakko vaan saada tää asia jonnekin.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
754
Voi eii, etenkin tuo tunteiden tulva lääkityksen lopettamisen jälkeen kuulostaa tutulta. Mulla oli niin useamman kuukauden ajan. Itkeskelin tosi paljon ja olin alakuloinen, hyvin ailahteleva. Tsemppiä sulle! Hyvä, että pääset puhumaan. <3 Mulla tunteet on jo tasoittuneet ja voin paremmin, vaikka itse asiassa just nyt ahdistus on päällä.
Voimia! <3
 
Ylös Pohja