- Reaktioarvo
- 3,134
- AP AP
Kiitos! ❤️Sinäkin vaikutat oikein mukavalta!
Kiitos! ❤️Sinäkin vaikutat oikein mukavalta!
Sulla on aina niin kiinnostavia keskusteluja täällä, niitä tykkään kyl lukee. Muutenkin olet hyvä keskustelija.No kerro :'D
Olet oikein kiva tyyppi jonka kanssa on helppo puhua ja keskustelusi ovat aivan mahtavia.Kerro.
Aww kiitos, tulipa hyvä mieli. :3 Sinäkin olet todella mukava ja vaikutat mielestäni sellaiselta rauhalliselta ja fiksulta ihmiseltä, jonka kanssa on helppo tulla toimeen.Olet oikein kiva tyyppi jonka kanssa on helppo puhua ja keskustelusi ovat aivan mahtavia.
Kiitos <3Aww kiitos, tulipa hyvä mieli. :3 Sinäkin olet todella mukava ja vaikutat mielestäni sellaiselta rauhalliselta ja fiksulta ihmiseltä, jonka kanssa on helppo tulla toimeen.
Vaikutat sellaiselta fiksulta ihmiseltä ja pidän siitä kun olet auttamassa varaaneja niin monissa keskusteluissa.Kyllä kiitos!
Aijaa, en oo ite ees huomannut olevani mitenkään erityisen avulias :D Ihana kuulla ❤️Vaikutat sellaiselta fiksulta ihmiseltä ja pidän siitä kun olet auttamassa varaaneja niin monissa keskusteluissa.
Haha kiitos xDSulla on aina niin kiinnostavia keskusteluja täällä, niitä tykkään kyl lukee. Muutenkin olet hyvä keskustelija.
Kiitos <3 No joo oon mä aika hiljanen ja sillee semi rauhallinen joo. Riippuu vähän tilanteesta…Haha kiitos xD
Munki mielestä nää oot hyvä keskustelija ja en tiiä miks mut mulle susta jotenki huokuu semmone rauhallisuus :'D
Vaikutat hyvin sympaattisella ihmiseltäMikä ettei
Tuota muistelinki :3 Joskus tyyliin eskarissa tai ykkösellä ystävänpäivänä pyysin sulta nimmarin sydämeen koulussa ja halasin sua nii tuli sillon jo sellane tosi rauhallinen kuva susta vaikket ees tainnu sanuakkaa mittää xD Mut toisaalta sun pikkuveljeski on aika hiljainen tyyppiKiitos <3 No joo oon mä aika hiljanen ja sillee semi rauhallinen joo. Riippuu vähän tilanteesta…
Oi sä muistat nuin hyvin :3Tuota muistelinki :3 Joskus tyyliin eskarissa tai ykkösellä ystävänpäivänä pyysin sulta nimmarin sydämeen koulussa ja halasin sua nii tuli sillon jo sellane tosi rauhallinen kuva susta vaikket ees tainnu sanuakkaa mittää xD Mut toisaalta sun pikkuveljeski on aika hiljainen tyyppi
Ei se mittää vaikket muista xD Mietin välillä itekki et miten mää ite oikeen muistan kaikkee tuollasta hahahOi sä muistat nuin hyvin :3
Mä en siis muista siitä hetkestä oikein mitään valitettavasti :c
Kaikki meidän perheestä on aika hiljaisii tai enemmän semmosii introverttei tyyppei.
Ihanaa kuulla jos sulle musta on jäänyt tollainen kuva :3
Vaikutat hyvin ihanalta ja kiltiltä tyypiltä
Mulle on jäänyt susta hyvin lempeä ja rento kuvaSaa kehua (jos muistat minua ':D) :3
Vaikutat hyvin ystävälliseltä. En ole nähnyt sinun ilkeilevän koskaan.Uu. :o
Vaikutat sellaiselta jonka kanssa on helppoa tulla toimeen ja jonka kanssa on helppoa keskustella.Vois olla kiva
Kiitos paljon. ❤️ Voin sanoa täysin samaa sinulle!Vaikutat hyvin ystävälliseltä. En ole nähnyt sinun ilkeilevän koskaan.
Kiitos 😍Kiitos paljon. ❤️ Voin sanoa täysin samaa sinulle!
Awwww kiitos!!!Vaikutat hyvin ihanalta ja kiltiltä tyypiltä
Oii kiitos! <3 Pakko sanoa että minulle myös sinusta! :3Mulle on jäänyt susta hyvin lempeä ja rento kuva
Kiitos!Oii kiitos! <3 Pakko sanoa että minulle myös sinusta! :3