- Reaktioarvo
- 348
:-(
mwää toivon että asia on noin :(( me mentiin viime ajotunnilla ekaa kertaa liikenteeseen sen verran että ajoin meiät yheltä parkkikselta takas ajokoululle ja parkkeerasin ja se oli ihan hirveetä :( en mitenkään pysty keskittyy liikenteeseen samalla ku yritän sitä autoa hallita ja wää :(Kuten annimetall sanoikin, harjoittelemalla paranee. Itsekin vedin itku kurkussa kaikki ajotunnit (varsinkin maantieajo) ja en pitkiä matkoja ajanut muutamaan vuoteen kortin saatuani, mutta viime kesänä olin töissä 50 km päässä kotoa, joten oli pakko totutella ajamaan ja nimenomaan siellä maantiellä. Ja usko tai älä, siihen tottui kyllä. Uskalsin jo kesän puolivälissä jopa ohittaa (!!!) hitaita autoja. Kyllä se siitä!
vau hyvä sinä, mut ihan hirvee opettaja, oon niin onnellinen et mul on tosi mukava se :c oon jo muutenkin tosi peloissani sielKyllä sit kun saat lisää ajokokemusta alkaa onnistua!
Mäkin olin ajotunneilla ihan paniikissa enkä meinannut oppia millään, eikä asiaa auttanu yhtään se, et se opettaja oli tosi ilkee jos tein virheitä. Joka päivä mietin, etten halua mennä tunneille. Inssi meni kolmannella läpi ku pelotti niin paljon etten pystyny keskittymään. Toisenkyrityksen jälkeen meinasin luovuttaa, mut onneks en luovuttanut. Nyt on ollu kortti melkein 2 vuotta ja nykyään oon ihan ok kuski (paitsi taskuparkkia en uskalla vieläkään tehdä)
Varmasti opit! Kestää hetki tottua siihen auton hallitsemiseen, mutta kunhan se alkaa sujua niin liikenteeseen keskittyminenkin on helpompaa. Tsemppiä!mwää toivon että asia on noin :(( me mentiin viime ajotunnilla ekaa kertaa liikenteeseen sen verran että ajoin meiät yheltä parkkikselta takas ajokoululle ja parkkeerasin ja se oli ihan hirveetä :( en mitenkään pysty keskittyy liikenteeseen samalla ku yritän sitä autoa hallita ja wää :(
HETKINENVarmasti opit! Kestää hetki tottua siihen auton hallitsemiseen, mutta kunhan se alkaa sujua niin liikenteeseen keskittyminenkin on helpompaa. Tsemppiä!
Kyllä vain, olen Varasijan tuorein sheriffi...HETKINEN
oot yp myös nykyään?!?!
mutta joooo toivon niin D: vaikeeta vaa tehä molempia siellä liikenteessä
kääk, pitää varoa...Kyllä vain, olen Varasijan tuorein sheriffi...
Kannattaa noudattaa lakia, tai muuten...kääk, pitää varoa...
Tsemppiä!pelottaa ihan sikana meen taas ajamaan kohta
otan kyllä propral ku viimeks tärisin niin helvetisti et ei sujunu yhtään