Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Viimeisin toiminta
Rekisteröidy
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Viimeisin toiminta
Uutta
Uudet viestit
Uudet Profiiliviestit
Viimeisin toiminta
Tulisydän
reagoi
IhmeellinenIhminen
viestiin keskustelussa
Etin tyttöystävää
reaktiolla
Tykkää
.
Jos oon komee fiksu ja tykkään kaikesta ni eiks se ois ihan ok?
5.5.2026
Tulisydän
reagoi
Skeletor
viestiin keskustelussa
En mene enää ikinä Tukholmaan, koska koko kaupunki on yksi iso..(jatkuu)
reaktiolla
Wow
.
..lähikauppa! En löytänyt metroasemaa, niin kysyin viattomisti ohikulkijoilta, että "var en tunnelbanan" ja he opastivat minut paikkaan...
5.5.2026
Tulisydän
vastasi keskusteluun
Työkavereista melkeinpä kaikki ovat koulukiusattuja
.
No, jos kiusaamisen kohde pitää siitä, ja häneltä on saatu selkeä ja innokas suostumus, niin sitten toki. Muuten en suosittele.
5.5.2026
Tulisydän
reagoi
Oltermanni
viestiin keskustelussa
Työkavereista melkeinpä kaikki ovat koulukiusattuja
reaktiolla
Tää
.
Olet ihmissaastaa.
5.5.2026
Tulisydän
reagoi
aviva
viestiin keskustelussa
Aihe vapaa
Oletteko kiitollisia koronalle?
reaktiolla
Hmm
.
Desinfioin itseäni sisältä päin koko korona-ajan enkä muista siitä mitään
5.5.2026
Tulisydän
reagoi
Skeletor
viestiin keskustelussa
Kissat
varaanien kissat
reaktiolla
Tykkää
.
Muikea miuku
5.5.2026
Girlofpunk
vastasi keskusteluun
Miten vietätte vappua?
.
No vappu menikin jo, mutta käytiin kansallispuistossa käppäilemässä minä, kumppanini ja 7 lasta 😅
5.5.2026
Girlofpunk
päivitti oman
tilansa
.
Toukokuu, synttäri kuukausi 🌸🎈
5.5.2026
Skeletor
reagoi
qualitymonkey
viestiin keskustelussa
Aihe vapaa
En tiiä saatana
reaktiolla
Tykkää
.
Joo nii mäki 😭 (I wish)
5.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Joo nii mäki 😭 (I wish)
5.5.2026
Skeletor
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Oon noi kissat.
4.5.2026
Skeletor
vastasi keskusteluun
Mielenterveys
Tapan itseni
.
En tappanutkaan!
4.5.2026
kori
reagoi
Shinnosukefani95 tilaan
reaktiolla
Wow
.
Crème brûlée munkit
4.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Mä haluun pois täältä. Heti.
4.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
4.5.2026
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Ylös
Pohja