Toki oon kyl tota väkivaltaisuutta saanu vähennettyä merkittävästi, en oo lyöny ketään moneen kuukauteen ja ehkä kerran oon saattanu vaan tönästä tai potkasta jotakuta ja se on saavutus mun kohalla
Mulla on kans tää et suutun ihan liian helposti (+väkivaltaisuudet ja siis mulla luultavasti on jotain vihanhallintaongelmia muutenki niih)
Mun mielestä punastuminen on söpöä D:
Tai niinku kyllähän itseä voi muuttaa, mut aina se ei vaan se muutos oo sellanen ns. "luonteva" tai niinku et se voi olla semmosta vähän enemmän esittämistä että sää esim. käyttäydyt tietyllä tavalla jossain vaikka konfliktitilanteessa vaikka sit oikiasti jos antasit sun ööö alkuperäisen...