Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Muistan, kun en tavannut ennen vaimoani olleen tytyn vanhempia koskaan

    Pitää vähän lainata Juufinia Oi älä itke
  2. Myrskyvaroitus

    Meillä on tällä hetkellä melekeen 20°C lämmintä D:

    Meillä on tällä hetkellä melekeen 20°C lämmintä D:
  3. Myrskyvaroitus

    Roolipelit Varasijan ensimmäinen Nälkäpeli - ilmoittautuminen

    Noni hieno juttu :D @immortalem laitappa minut sinne kutoselle xD
  4. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Kirjoita mietelause tai kuolematon viisaus, arvostelen sen

    "Ensimmäinen, joka pyytää anteeksi, on rohkein. Ensimmäinen, joka antaa anteeksi, on vahvin."
  5. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Kirjoita mietelause tai kuolematon viisaus, arvostelen sen

    "Yksi hyvä keskustelu voi muuttaa paljon." "Se, että polkuni on erilainen, ei tarkoita että olisin eksynyt..."
  6. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Kirjoita mietelause tai kuolematon viisaus, arvostelen sen

    "Viha ei muuta mitään paremmaksi. Päästä siitä irti." Joo tätä oon toistellu itelleni ku jonkinlaisia vihanhallinta– ja väkivaltaisuusongelmia on D:
  7. Myrskyvaroitus

    Teknologia Mitä tää on? D:

    No tää Telian netti on mullaki ja ilimeisesti tässä on välillä jos jonkinlaista vikaa Toki mulla ei oo kyl vähään aikaan lagannu mitenkään et en sit tiiä
  8. Myrskyvaroitus

    Roolipelit Varasijan ensimmäinen Nälkäpeli - ilmoittautuminen

    @Kilowattituntimittari mitäs sanot jos tulisin sun seuraksi kutosvyöhykkeelle? Anyway ilmottaudun, oon oottanu näitä!!!!
  9. Myrskyvaroitus

    Runot Se on kyl totta et ihmine on luovimmillaan yöllä

    Mulle käy joskus noin mut enimmäkseen vaa just illalla ennen ku meen nukkuu tai yöllä ku yritän saaha unta tai juttelen jollekki xD
  10. Myrskyvaroitus

    Peruskoulu Huomenna sitten tettettettitöihin

    Jep :D Lol hain tonne luokalle viime viikolla
  11. Myrskyvaroitus

    Demut jotka muistan

    Mää en jaksa ees luetella kuinka monia muistan
  12. Myrskyvaroitus

    Peruskoulu Huomenna sitten tettettettitöihin

    Pääsen heti aamusta suoraan liikuntatunnille ku niillä vitosluokkalaisilla (+muutama kutosluokkalainen) on liikuntaa :DD
Ylös Pohja