Mulla ku alako menkat vähän alle 2v sitte nii mulla on edelleen tosi epäsäännölliset välillä ja sit käy niin et saattaa tulla menkkojen aikana tyyliin vuorokausi väliä et ei ookkaa menkkoja ja sit seuraavana päivänä taas alakaa uudestaa
Ja vuoto on välillä vähäistä ja välillä ihan ruton runsasta...
Mua heitettiin pari kertaa kumeilla ja kynäkotelolla ja matikankirjalla
Sain auttaa ihimisiä tehtävien teossa :DDD
Ja onnistuin olemaan menettämättä hermojani sen yhden raivostuttavan jätkän kanssa
On muuten aika hauska ku pääsin jo puol kahelta pois ku normaalisti ku mulla on koulua nii...