Kun mulla oli eilen illalla taas kerran paska olo ja olin tosi itkunen yms(en satuttanu itteeni tällä kertaa muuten ku ajattelemalla kaikkea kamalaa) ja purin sitä WhatsAppin kautta tälle kyseiselle pojalle nii sit se pyysi vaan etten puhuis sellasia ja et se ei halua menettää mua ja sit ku...
Sinä aloitit kiusaamisen... Nyyh... Aina kaikki isommat ovat kiusaamassa... snif snif... Kaikki joilla... snif.. ei ole omaa elämää... Tai ainakaan.. snif sniff... kunnollista... sellaista..