Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Teknologia Ihan oikeesti miks mun puhelimesta loppuu heti akku

    No siis sehän mulla oli päällä ja näytönkirkkauskin oli pienimmällä mahollisella ja kaikki sovellukset pois päältä vaan ku ei
  2. Myrskyvaroitus

    Teknologia Ihan oikeesti miks mun puhelimesta loppuu heti akku

    Illalla siinä oli vielä 36% ja nyt jostaki syystä on vaan 8%, vaikka en oo ees käyttäny tätä ja yleensä akku ei oo kulunu noin palijoa yön aikana. Niinku arghh
  3. Myrskyvaroitus

    Söisitkö tämän sienen?

    No niinniin Selvittäisin asian heidän kauttaan
  4. Myrskyvaroitus

    ÄÄÄÄÄÄ MULLA ON SE KEMIAN KOE

    Tsemppiä D: Nyt kuule kirja käteen ja hommiin!
  5. Myrskyvaroitus

    Söisitkö tämän sienen?

    Riippuu onko se kenties pilalla, ylikypsä ja ylipäätään voiko sen syödä, et eihän se ole myrkyllinen Sitten käsittelisin sen (siis jos se on mahdollisesti syötäviin kuuluva sieni eikä siinä mitään erityisempää vikaa olisi) ja lopulta söisin
  6. Myrskyvaroitus

    Määki meinaan aina lukee sen noin :D

    Määki meinaan aina lukee sen noin :D
  7. Myrskyvaroitus

    Kiusuri-listaan uusi nimi:

    :'( Aina on Skeletor kiusaamassa muita
  8. Myrskyvaroitus

    Kiusuri-listaan uusi nimi:

    No mitä sinä sitten teet... snif snif... Aina olet minua syyllistämässä... Nyyh ei pienempiä saa kiusata... Snif...
  9. Myrskyvaroitus

    Kiusuri-listaan uusi nimi:

    Onko sut joku ignoorannu? D:
  10. Myrskyvaroitus

    Kiusuri-listaan uusi nimi:

    Olet edelleen väärässä... Olen syytön..
  11. Myrskyvaroitus

    Sama D:

    Sama D:
  12. Myrskyvaroitus

    Kiusuri-listaan uusi nimi:

    Tervetuloa joukkoon iloiseen (ja pääosin syyttömään sellaiseen)
  13. Myrskyvaroitus

    Kiusuri-listaan uusi nimi:

    Minut voit kuule poistaa...
  14. Myrskyvaroitus

    Äiti sanoi: "Ei voida olla kauaa täällä"

    Kyllä me sieltä sentään lähettiin xD
  15. Myrskyvaroitus

    Mielenterveys Haluan itkeä taas

    Vaa ku ei vaa pysty
  16. Myrskyvaroitus

    Äiti sanoi: "Ei voida olla kauaa täällä"

    Ja silti ollaan oltu jo kolome tuntia isomummun luona
Ylös Pohja