Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Itkettää ku Demiä ei enää oo :'(

    Mulle kanssa :'(( Olin ihana sairaan onnellinen ku siellä tuntu jotenki hyvältä olla ku pysty kertoo ihan kaiken Vaikka loppua kohden ilmapiiri muuttuki aika ikäväksi...
  2. Myrskyvaroitus

    Itkettää ku Demiä ei enää oo :'(

    Siis ku se oli vaan niin tärkee mulle ja nyt sitä ei oo D': Ei oo reilua
  3. Myrskyvaroitus

    Suhteet Miten niin kymmenen vuotta on suuri ikäero

    No jjoo. Ku yleensähän se oletus on et suunnilleen samanikäseen ihastutaan. Mut sais kyllä tää yhteiskunta alkaa tajuumaan et jos on lain silmissä täysi-ikäinen eikä oo mitenkään kehityksestä merkittävästi jäljessä ja suhde on terve ja tasapainoinen nii sillä ei oo mitään merkitystä onko toinen...
  4. Myrskyvaroitus

    En sit oikeen oo jaksanut lukea sitä ruotsia

    Aa okei D'; Tosi harmi! Toivotaan et se ois menny paremmin!
  5. Myrskyvaroitus

    Ounou xD (Juuuuu en naura, toihan on ihan niitä tavallisimpia virheitä)

    Ounou xD (Juuuuu en naura, toihan on ihan niitä tavallisimpia virheitä)
  6. Myrskyvaroitus

    Toki se on vasta nelosluokkalainen et eihän sillon suurin osa tiedä mittää kieliopista (eikä...

    Toki se on vasta nelosluokkalainen et eihän sillon suurin osa tiedä mittää kieliopista (eikä kyllä kaikki munkaan ikäiset... Valitettavasti...)
  7. Myrskyvaroitus

    Joo o mun sisko on aika avuton äikän kielioppiasioissa ja mun silmiä särkee lukea sen...

    Joo o mun sisko on aika avuton äikän kielioppiasioissa ja mun silmiä särkee lukea sen kirjoittamaa tekstiä D:::: No ainakin se tietää et siinä on virheitä ja pyytää mua korjaamaan xD
  8. Myrskyvaroitus

    En sit oikeen oo jaksanut lukea sitä ruotsia

    Eeei mulla ruotsissa vaikeuksia oo, kymppi ollu toikkarissa kutosluokasta asti mutta ku en vaan jaksais siihen kokeeseen lukea xD No mitenkäs se sit meni jos et usko saavasi hyvää numeroa? D:
  9. Myrskyvaroitus

    En sit oikeen oo jaksanut lukea sitä ruotsia

    Kerran oon koealueen läpi käyny ja kertausmonisteen teheny mutta Joo
  10. Myrskyvaroitus

    Suhteet Miten niin kymmenen vuotta on suuri ikäero

    Häh millä perusteella sen pitäis olla samanikänen?? :DD Yleensä vanhemmalla ihmisellä on paremmin se järki tallella ku nuoremmilla jätkillä, jotka nauraa ku kuulee sanan "tissi". Just sen takia mua kiinnostaa tutustua aina ittee vähintään kaks vuotta vanahempiin ku ne tuntuu olevan palijon...
  11. Myrskyvaroitus

    Peruskoulu Tajusin just et mulla on tiistaina ruottin ja torstaina kemian koe

    Mää oon kyl aatellu et oisit just siinä 18-20 ikävuosien välillä :D
  12. Myrskyvaroitus

    Mielenterveys Jouduin lähettämään sähköpostia aivan toisen kaupungin koulukuraattorille D:

    Siis tosi hyvä että oot teheny noin! Mun oma kaveri oli oman kuraattorinsa kautta ottanut yhteyttä meijän koulun kuraattoriin siks ku se oli ollu huolissaan musta, vaikka olin kyllä sanonu että en sitä apua halua. Lisäksi sen kuraattorin takia asiat meni vaan huonommiksi (vaikka toista...
  13. Myrskyvaroitus

    Suhteet Miten niin kymmenen vuotta on suuri ikäero

    Noh tunteillehan ei oikeen voi mitään eikä se kyllä oo mitenkään sairasta tykätä itteään vanhemmista. (Hassua ku sit jos tykkääki nuoremmista onki sit yhtäkkiä pedofiili)
  14. Myrskyvaroitus

    Varasijan yksi huono puoli:

    Niin no joo se on kyl harmittavaa D: Pittää aina ite ettiä ne niiden muiden ilmotusten joukosta tosta uusista viesteistä ku siellä lukee pelkästään sekin et jos se tyyppi jota seuraat tykkää jonkun viestistä
  15. Myrskyvaroitus

    Spämmikeskustelu johon laitan vaan kaikkea turhaa ettei tarvis tehä erikseen miljoonaa eri keskustelua

    Voi rutto nyt ku en oo saanu alotetuksi kokeeseen lukemista D:
  16. Myrskyvaroitus

    Varasijan yksi huono puoli:

    No siis ilmeisesti sen näkee siitä "Uutiset"-kohdasta eli tyyliin uusimmat viestit tai jotain
Ylös Pohja