Ei niitä silleen suosita mut
Ne kiusaa mua monesti just siks ku mua suositaan
Mut ku opettajat ei oikeen ossaa tehä muuta ku sanua et hei lopettakaa tuo ei ole kivaa jos ette lopeta tullee koulupoliisi seuraavaksi ja käskee pyytää anteeksi
Hyvä idea
En kyllä itekkään jaksa tätä touhua
Mut sit ku meen oikeesti ees hipasee niitä ne ulisee opettajalle et en voi tehä mittää oikeen ku ei opettajat kunnolla ees puutu kiusaamiseen, ja vaikka puuttus se ei auttais
En ite huomannu yhtään et se siellä ois puhunu juurikaan mittää mikä ois muita loukannu, mut voihan se olla että niitä tapahtumia ei oo kuvattu 🤔 Eli voi hyvinki olla mahollista