Nyt ku kuuntelen seuroja muistu mieleen se ku aina seuroissa ku oltiin yhtäaikaa meillä oli palijon katsekontakteja sen aloitteesta ja hymyiltiin toisillemme aina ja nyt mua itkettää
No siis sellaseenkaan kohtaan en ikinä keksi mitään xD Aina väkisin pittää vääntää vaan joku siihe
Ku en oo koskaan saanu oikeestaan mitään negatiivista palautetta muuten ku koulussa se et vähän kovemmalla äänellä pitäis puhua ja kotona se et pitäis yrittää ottaa enemmän vastuuta kotitöistä :')