Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Toivottavasti huomenna ei tarvis sietää sitä yhtä torveloa

    En haluu todellakaan tietää et mitä ne pahimmat jutut on D:::
  2. Myrskyvaroitus

    Toivottavasti huomenna ei tarvis sietää sitä yhtä torveloa

    Mää en todellakaan rakasta sitä, en oo koskaan rakastanu enkä tuu rakastamaankaan Oon tuntenu sen yhdeksän vuotta ja oon aina vihannut sitä
  3. Myrskyvaroitus

    Toivottavasti huomenna ei tarvis sietää sitä yhtä torveloa

    HYI Se on ainut ihminen jota vihaan sydämeni pohjasta
  4. Myrskyvaroitus

    Toivottavasti huomenna ei tarvis sietää sitä yhtä torveloa

    MITÄ?????? Monia juttuja oon kuullu mut niinku toi on vrm typerin juttu ikinä
  5. Myrskyvaroitus

    (Nyyh ja huoh) En oo vieläkään päässy yli M:stä

    Nyt ku kuuntelen seuroja muistu mieleen se ku aina seuroissa ku oltiin yhtäaikaa meillä oli palijon katsekontakteja sen aloitteesta ja hymyiltiin toisillemme aina ja nyt mua itkettää
  6. Myrskyvaroitus

    Toivottavasti huomenna ei tarvis sietää sitä yhtä torveloa

    Tämäpä Tai vaikka täällä muutama ope ossaaki ihan oikiasti tehä asialle jotain nii ei se auta
  7. Myrskyvaroitus

    Toivottavasti huomenna ei tarvis sietää sitä yhtä torveloa

    No vanhemmille oon kyllä asiasta valittanu
  8. Myrskyvaroitus

    Toivottavasti huomenna ei tarvis sietää sitä yhtä torveloa

    Häntä-joka-heittelee-minua-lumipalloilla-ja-joka-on-pelkkä-luuseri-suoraan-sanoen Taitaa olla turha toivo Noh pittää yrittää ignoorata
  9. Myrskyvaroitus

    Taide PIIRUSTUSHAASTE (starttaa perjantaina 5.3., ilmoittaudu mukaan!)

    Olen täällä vain ihailemassa muiden taideteoksia D: <3 Uskomattoman hienoja
  10. Myrskyvaroitus

    Työ Kesätyöhakemuksien raivostuttavin kohta:

    Mää hain jo toissakuussa ja nyt hain uudestaan koska miks ei, mun isotäti kun sano et ne hakkee sinne kauppaan kesätyöläisiä :DDD
  11. Myrskyvaroitus

    Työ Kesätyöhakemuksien raivostuttavin kohta:

    No siis sellaseenkaan kohtaan en ikinä keksi mitään xD Aina väkisin pittää vääntää vaan joku siihe Ku en oo koskaan saanu oikeestaan mitään negatiivista palautetta muuten ku koulussa se et vähän kovemmalla äänellä pitäis puhua ja kotona se et pitäis yrittää ottaa enemmän vastuuta kotitöistä :')
  12. Myrskyvaroitus

    Muoti Ikäviä tai epämiellyttäviä kampaamokokemuksia

    Hui miten pystyt niin paljon leikkauttamaan D::: Ite oon aina vetänyt rajan kymmeneen senttiin ku en tykkää lyhyestä tukasta itellä
Ylös Pohja