Aa okei D:
Mulla taas jos on se sama geenivirhe mikä mun äitillä, eli siis noi hyytymistekijähommat, et tullee helpommin tukoksia verisuoniin niin on suurempi riski esim raskauden aikana saaha raskausmyrkytys ja mun pittäis pistellä jotain piikkejä :d Ja sit jos joutuisin onnettomuuteen ja mulla...
Aa okei, hankala homma sit sinne labraan mennä D:
Mulle tää oli eka kerta ku ees sain lähetteen sinne :')
Mitä sulla pittää tutkia? Mulla oli vaan noi rautajutut (ferritiini ja trans-mikälie riini ja sit joku kolmaskin vissiin oli) ja sit veren hyytymistekijät
Meinaatko nyt et sulla itelläs on korona vai et ootat vaan et tää koronatilanne helpottus? D:
Ite asun melekeen terveyskeskuksen vieressä nii ei tarvinnut minnekään kauas onneksi lähtiä nii ehti kouluunki.
Oi ei, toivottavasti et pyörry kunhan meet sinne D: Itteeki ahisti ja pelotti ihan...