Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Hyvää syntymäpäivää Emilia! :)

    Hyvää syntymäpäivää Emilia! :)
  2. Myrskyvaroitus

    Mun kaveri oli nähäny A:n snäppistoorin

    Siinä oli ilimeisesti sellanen Yolo-linkki et pysty laittaa kysymyksiä ja siinä oli kysytty mm. et kui kauan se on tykännyt sen ihastuksesta ja se oli vastannu et jotain kolome vuotta ja sit sitä oltiin käsketty kuvailee sitä yhelä sanalla ja se oli sanonu et täydellinen Itken Tiijän kyllä...
  3. Myrskyvaroitus

    Ihastuminen Ällösöpöä ihastushehkutusta ja etenemiskerrontaa :33

    Ääääää onneee ❤️❤️❤️❤️ Miten lopulta päädyitte yhteen?
  4. Myrskyvaroitus

    Muistatteko ku Demissä oli monia jotka hehkutti sitä ku sai tuhat tykkäystä täyteen :D

    xD En ainakaan muista että oisit ollu yks niistä mutta onhan se mahdollista
  5. Myrskyvaroitus

    Elokuvat & Sarjat Tyttölukio on ihan mahtava sarja

    Just aloin kattoo kolmatta kautta ku sekin on näköjään tullu Areenaan D::
  6. Myrskyvaroitus

    Aaaaaa tuun kuolemaan muistin vasta eilen illalla et tänään onki enkunkoe enkä oo harjotellu yhtäääääännn

    Ei niin ja se on ihan vaan hyvä jos se ei oo Mutta meinasin vaa et monella muulla se on ongelmana
  7. Myrskyvaroitus

    Muistatteko ku Demissä oli monia jotka hehkutti sitä ku sai tuhat tykkäystä täyteen :D

    Ai niin nekin vielä :') Oi tätä nostalgian määrää
  8. Myrskyvaroitus

    Muistatteko ku Demissä oli monia jotka hehkutti sitä ku sai tuhat tykkäystä täyteen :D

    (Joo myönnän olleeni yksi näistä, vaikkakaan en muistaakseni heti ees hoksannu et mulla oli jo tuhat xD) Mutta siis tulipahan pienet flashbackit tässä :DDDD
  9. Myrskyvaroitus

    Aaaaaa tuun kuolemaan muistin vasta eilen illalla et tänään onki enkunkoe enkä oo harjotellu yhtäääääännn

    No siis jotenki hankala uskoo ku kuitenki meijän luokkalaiset on tosi monissa aineissa kunnon hikkejä, koenumerot mennee yleensä kasista ylöspäin D: Toki noh mää oon aina ollu vähän tämmönen et en ossaa oikeen myöntää itelleni et oon hyvä jossaki ku se tuntuu kehuskelulta (joo mua ollaan sanottu...
  10. Myrskyvaroitus

    Aaaaaa tuun kuolemaan muistin vasta eilen illalla et tänään onki enkunkoe enkä oo harjotellu yhtäääääännn

    Just siks ku saan aina jotaki kymppejä Toki on se kyl vähä inhottavaa ku mulle ollaan melekeen vihasia siitä jos sanon että nyt ei menny kovin hyvin ja mulle valitetaan et mää en saa sanua nii ku kuitenki saan kympin Plus sit mua on kiusattu siitäkin asiasta (yleensä vain riitatilanteissa tosin...
  11. Myrskyvaroitus

    Aaaaaa tuun kuolemaan muistin vasta eilen illalla et tänään onki enkunkoe enkä oo harjotellu yhtäääääännn

    Vaan ku kaikki ei kato Netflixiä eikä mitään muutakaan eikä kuuntele enkunkielistä musiikkia eikä joudu juttelee usein kenenkään kaa englantia (kuten usein ne jotka pelaavat jotain CS:GO:tai jotain)
  12. Myrskyvaroitus

    Aaaaaa tuun kuolemaan muistin vasta eilen illalla et tänään onki enkunkoe enkä oo harjotellu yhtäääääännn

    Kyl se hyvin meni mut hyvä koenumero ei automaattisesti meinaa sitä et ois hyvä enkussa
Ylös Pohja