Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Aaaaaa tuun kuolemaan muistin vasta eilen illalla et tänään onki enkunkoe enkä oo harjotellu yhtäääääännn

    Lol en oo edes hyvä, ennemmin keskitasoa xD Jos se koe ois ollu yhtään vaikiampi en ois osannu. Ja siis mää en tajua englantia melekeen yhtään D':
  2. Myrskyvaroitus

    Suhteet No voi himskatti - mun paras kaveri joutui kahden viikon karanteeniin...

    No tämäpä En ymmärrä kiinalaisia, muutenki niillä toreilla ku myydään jotaki eläimiä nii ne ees huolehdi mistään hygieniasta koskaan
  3. Myrskyvaroitus

    Aaaaaa tuun kuolemaan muistin vasta eilen illalla et tänään onki enkunkoe enkä oo harjotellu yhtäääääännn

    Kiitos, hyvin se kyl meni xD Sain 9½ Se on ihan totta, mutta mulla on vaan aina ollu rima ehkä liiankin korkialla D:
  4. Myrskyvaroitus

    Peruskoulu Mikä on/oli teijä lempiruoka koulus?

    No just joo D: Ihan tyhymä homma
  5. Myrskyvaroitus

    Vihaan meijän luokan muutamaa poikaa jotka arvostelee koko ajan naisia

    I know... Ja silti se on suosittu Koska se on ihan hyvännäkönen (okei aika massa mut) ja se on HAUSKA HAhahshsvahsjsklqaaaaa joo kuolen nauruun sen jutuille Rutto sen jutut on paskimmat ikinä ku ei muuta tee ku haukkuu ja arvostellee
  6. Myrskyvaroitus

    Enää 8 viestiä ja oon tumman vihree

    Ei ku seittemän eiku kuusi eiku hetkone
  7. Myrskyvaroitus

    Enää 8 viestiä ja oon tumman vihree

    Mulla on kaheksan :D
  8. Myrskyvaroitus

    Aaaaaa tuun kuolemaan muistin vasta eilen illalla et tänään onki enkunkoe enkä oo harjotellu yhtäääääännn

    Joo jos selviän hengissä DD::: Sää ja mun luokkalaiset vaan vähättellee et saan kuitenki jonku 10+++ siitä kokeesta Ei kannata olla kympin tyttö, sillon kukaan ei usko jos sanot että et osaa :)
  9. Myrskyvaroitus

    Hyvää syntymäpäivää sinulle <3

    Hyvää syntymäpäivää sinulle <3
  10. Myrskyvaroitus

    Laitetaanko tänne kohta edesmenneen Demin aarteet talteen?

    Kyllähän sieltä löyty muutamakin yli kolmekymppinen :D
  11. Myrskyvaroitus

    Peruskoulu Mikä on/oli teijä lempiruoka koulus?

    Mitääh D:: Meillä on joskus jopa rieskaa tai sämpylää ja jouluna on myös limppua Mutta näkkäriä, ruisleipää ja sit jotain vaaleeta leipää on aina
  12. Myrskyvaroitus

    Tuun taas valittamaan A:sta ja kertomaan muutaman keskustelun

    Ehkä D:: Tai sit se tavalliseen tapaan vaan ärsytti..... >:((
  13. Myrskyvaroitus

    Vihaan meijän luokan muutamaa poikaa jotka arvostelee koko ajan naisia

    Mää oon oppinut sulkee korvani sillee et tiiän ettei niiden puhheita kannata ottaa itteesä ku ne ei tiiä naisista mittää, mut noh kyllä se silti tuntuu pahalta ku ei sitä kaikkea vaan voi olla kuulematta. Varsinki niiden suusta jotka puhhuu paskaa siks ku ne tietää et mää suutun... Tuskin ne...
  14. Myrskyvaroitus

    Eikä kiitos <3

    Eikä kiitos <3
Ylös Pohja