Apua miten kaikki aina sannoo noin xD Monien opettajienki mielestä mun käsiala on parempi ku monilla aikusistaki jopa :')
Mut kiitos, tää ilahdutti :33 <3
Tää vahingonilon määrä ku jotkut stressaa ihan hulluna siitä ja nyt vasta alakaa opiskelee niitä maita ja pääkaupunkeja ja ite oon opetellut ne jo kuukausi sit xD
Edit: Vitsi mää kuulostan hirveen ilikeeltä :')
Apua mitä ihimettä xD
Jos joku on lainannu multa jtn ni eivät sentäs oo kirjotellu mittää xD
Lol ei se niin epätoivonen oo et sellasta toivos ja ope ois kuiteski huomannu ku oli siinä vieressä
Mutta ei sitä tiiä :'DDD
A:lla on yleensä tavarat mukana :') Ja aikasemmin se on palauttanu jos se on lainannut jotain mutta hahaa eihän se nyt tietenkään palauttanu ku oli kyseessä minun parhain kumini xD
Ja katto mua jotenki tosi masentuneesti xD Ja se oli jo muutaman minuutin siinä istunu eikä ollu kirjottanu siihen koepaperiin mittää.
Mää sit lainasin sille mun parhaimman kumin :)
Ja kas, kun kotona sitten hoksasin että se mun PARAS pyyhekumi ei ollukkaa siellä kynäkotelossa, laitoin A:lle...