Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Urheilu lopetin mun pitkäaikaisen harrastuksen tänään :)

    Joo siis oon kuullu et monessa kilpailujoukkueessa lajista riippumatta on tosi rankat treenit D: Mun kaveriki lopetti uinnin ku sillä oli kans viis kertaa viikossa ja sitä vaan ahisti muutenki käydä siellä
  2. Myrskyvaroitus

    Hyvin se meni, saan ehkä ysin D::

    Hyvin se meni, saan ehkä ysin D::
  3. Myrskyvaroitus

    Urheilu lopetin mun pitkäaikaisen harrastuksen tänään :)

    Haikeuden tunne on ihan normaalia, itekki joutuin vuodeksi lopettaa kuorossa käymisen ja se tuntu tosi kurjalta (toki halusin edelleen käydä siellä vaan ku en voinu ku se meni päällekkäin pianotuntien kanssa) Jos et vaan halua enää jatkaa, niin ei sua voida pakottaakkaan jatkamaan harrastusta...
  4. Myrskyvaroitus

    Huomenta 😈 Apua tänään on historiankoe 😱

    Huomenta 😈 Apua tänään on historiankoe 😱
  5. Myrskyvaroitus

    Seurustelu Oispa kumppani tai ees säätö..

    Aa okei D: No eihän sua silti kuuluis kiusata tosta :/
  6. Myrskyvaroitus

    Seurustelu Oispa kumppani tai ees säätö..

    Saako kysyy et miks sua ylipäätään oudoksuttiin? :'D
  7. Myrskyvaroitus

    Huomenna pittäis sinne kouluun mennä ja olla siellä klo 8:45:stä klo 16:00:stä D::

    Huomenna pittäis sinne kouluun mennä ja olla siellä klo 8:45:stä klo 16:00:stä D::
  8. Myrskyvaroitus

    Seurustelu Oispa kumppani tai ees säätö..

    Toi sen tyttöystävä on kyllä ihan järkyttävä ihimine Sillä on vrm joku pakkomielle susta? Tai sit se on vaan idiootti
  9. Myrskyvaroitus

    Seurustelu Oispa kumppani tai ees säätö..

    Eikä :(( Sullahan on vielä kamalempaa ku mulla Onko yksikään ollu ees jotenkuten hyvä? Siis ettei oo missään välissä ollu ilikeä :( Tosi kusipäisiä jätkiä kyllä ollu noi. Tsemppiä sulle, eiköhän tuu vastaan joku joka ansaitsee sut (joo hyvähän se mulla on sanua mutta ಥ‿ಥ)
  10. Myrskyvaroitus

    Seurustelu Oispa kumppani tai ees säätö..

    Eikä :(( Toivottavasti asiat selvii
  11. Myrskyvaroitus

    Seurustelu Oispa kumppani tai ees säätö..

    En ole kovin positiivisella mielellä sen suhteen ::DD
  12. Myrskyvaroitus

    Seurustelu Oispa kumppani tai ees säätö..

    No siis ton ekan josta kerroin ni sen kaa en ees ennää yritä puhua ku se on vaa mun yksinpuhelua Toisen kaa taas oon kyllä väleissä mut ei se tykkää musta
  13. Myrskyvaroitus

    Seurustelu Oispa kumppani tai ees säätö..

    Kamalaa :( Kohteliko sun ihastukset sua siis jotenki huonosti vai? Mulla oli sen yhen kaa (josta tuossa ekana mainitsin) säätöä n. puol vuotta ja kaikki sano et se tykkää musta ja olin itekki aika varma. Sit lopulta se ite kysy et tykkäänkö siitä ja myönsin sen ja kas, se ei enää kasvotusten...
  14. Myrskyvaroitus

    Seurustelu Oispa kumppani tai ees säätö..

    Oispa :'( Vaan ku se yks ei oo puhunu mulle yli vuoteen ja oon ollu jo melekeen kaks vuotta hajalla sen takii enkä ees tiiä mitä sille tein Ja sit toi toinen taas ei välitä musta pätkääkään ja se vihaa mua
  15. Myrskyvaroitus

    Uutiset Moi, ketäs täällä on tuttuja?

    Kas, arvon metropersoonakin on teleportannut tänne
  16. Myrskyvaroitus

    Mää en sinänsä ollu ees yllättyny, mulla on muutenki liikaa surullisia muistoja ystävänpäivästä...

    Mää en sinänsä ollu ees yllättyny, mulla on muutenki liikaa surullisia muistoja ystävänpäivästä et en ihimettele jos tällä kertaa siitä tulleeki kauhistuttava xD Mites sää, luuletko et ennustus ossuu oikiaan
  17. Myrskyvaroitus

    Kiitos samoin!

    Kiitos samoin!
  18. Myrskyvaroitus

    Vaatteet Tekeekö täällä joku vaatteensa itse?

    Oon mää itelleni vaatteita teheny, mm. semmoset ohuemmat vartalonmyötäset housut, kellohameen ja jääkiekkojoukkue Kärppien teemaisen hupparin Hameen ja hupparin tein koulussa ja housut sitten kotona äitin avustuksella. Mulla on palijon vaatteita jotka siis mun äiti on teheny ku se on oikiasti...
  19. Myrskyvaroitus

    Huomenta ja hyvvää ystävänpäivää 😘 (paitsi et mulle ennustettiin et mun ystävänpäivää kuvaa...

    Huomenta ja hyvvää ystävänpäivää 😘 (paitsi et mulle ennustettiin et mun ystävänpäivää kuvaa "😱"-emoji,,)
Ylös Pohja