Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Mielenterveys Siis mikä mun ajatuksilla on ongelmana?

    Okei D: Mut siis mua vaan pelottaa ne oikiasti ku oon kuitenki itsetuhonen ja kerran yrittäny tappaa itteni ja kahesti meinannu yrittää uuestaa
  2. Myrskyvaroitus

    Mielenterveys Siis mikä mun ajatuksilla on ongelmana?

    Kiitos vastauksesta:3 Toi sivuoirejuttu kuulostaa kyllä ihan järkeenkäypältä, ku mulla nyt kuitenkin on ollu jo pitkään masennusta ja ahistusta vaikken mittää diagnoosia oo saanukkaa
  3. Myrskyvaroitus

    Musiikki Soitatteko jotain soitinta?

    Harjoitteluun tarvitaan kärsivällisyyttä D: (Okei joo on se hyvä mulla sanua ku mun ei tarvi kunnolla ees harjotella ku opin samantien)
  4. Myrskyvaroitus

    Musiikki Soitatteko jotain soitinta?

    No onhan se, pianoa soittaessa rentoutuu ja sit onhan se mukava kuulla jos muiden mielestä on hyvä. Ja kiitti :33
  5. Myrskyvaroitus

    Mp että oon alaikänen ja tällä alueella

    Jag är här med du också :::DD Osaanpas ruotsia taas xD Joo minäkin olen täällä mutten väärentänyt henkkareita, hahaa >:)
  6. Myrskyvaroitus

    Nyt mennee hermot, meinaan koko ajan mennä Demiin kattomaan uusimpia keskusteluja vaikka tiijän...

    Nyt mennee hermot, meinaan koko ajan mennä Demiin kattomaan uusimpia keskusteluja vaikka tiijän hyvin ettei siellä sellasia ole D:::
  7. Myrskyvaroitus

    Mielenterveys mitä ajatella yöllä jos ahdistaa

    Ite yleensä luen kirjaa tai sit jos itken ku ahistaa ni yritän keskittyä siihen itkemiseen, eli siihen ku esim tunnen kuinka kyyneleet vierii mun poskea pitkin ja miltä se tuntuu yms (joo kuulostaa tosi oudolta tiedän) ja sit koitan hillitä sitä. Ja sit joskus ajattelen jotakin muistoa mikä saa...
  8. Myrskyvaroitus

    Syvälliset Tuli tuossa eilen mieleen tällainen ilmeisesti liian filosofinen ajatus veljeni mielestä

    Pikkuveljen mielestä oon kuulemma liian filosofinen ku mietin tämmösiä :DD Lol sää sait ton jutun kuulostamaan niin palijon yksinkertaisemmalta
  9. Myrskyvaroitus

    Syvälliset Tuli tuossa eilen mieleen tällainen ilmeisesti liian filosofinen ajatus veljeni mielestä

    Katsoin siis YouTubesta clippejä Sacred Rianan esiintymisistä America's ja Asian's ja Britain's Got Talentissa (vai miten noi kirjotettaan) Ja tuli vaan mieleen et ne sen esityksethän on eräänlaisia aikatemppuja? Eli periaatteessa ihan taikurinki tekemät temput on samalla tavalla pelottavia...
  10. Myrskyvaroitus

    Hurja Hyi millainen alue

    Suorastaan katastrofaalista...
  11. Myrskyvaroitus

    Laitetaanko tänne kohta edesmenneen Demin aarteet talteen?

    Joo en tiiä mut repesin tälle kyllä niin totaalisesti ::::DDD Joo mitäköhän muuta sieltä keksis
  12. Myrskyvaroitus

    Hyvvää lauantaita, pittäis jollakin iliveellä yhtäaikaa lukea historiankokeeseen ja siivota D:

    Hyvvää lauantaita, pittäis jollakin iliveellä yhtäaikaa lukea historiankokeeseen ja siivota D:
  13. Myrskyvaroitus

    Hurja käytättekö päihteittä

    Vain suklaa ja Sisu-pastillit En kyllä aio koskaan juoda tai polttaa tai käyttää mitään päihteitä Ajatuskin ällöttää. Tupakka ja kalja ovat jo hajunsa puolesta vastenmielisiä ja huumeet... En siedä että joku mun kuullen sanoo jotaki positiivista niistä
  14. Myrskyvaroitus

    Musiikki Soitatteko jotain soitinta?

    No siis en mää missään bändissä oo koskaan soittanu ja kovin moni kaveri tai luokkalainen ei oo mitenkään musikaalinen. Siks mua koko ajan kehutaanki ja kaikki on aina ihan ihimeissään ku soitan pianolla jotaki xD
  15. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Hyvvää ystävänpäivää ❤️✨

    No sehän oli ihana :3
  16. Myrskyvaroitus

    Opiskelu Tämä sivusto on turvallisempi käyttää koulun koneella kuin demi

    No ku pystyy tosta valikosta vaihtamaan väriä ja fonttia
  17. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Hyvvää ystävänpäivää ❤️✨

    Meinaatteko tehä jotakin erityistä? Vai ootteko ihan normaalisti Jeejee sain A:lta nimmarin siihen kaulassa pidettävään sydämeen johon kerättiin nimiä D:: E taas oli niin ilikiä että sano ettei jaksa kirjottaa :'( Joo liikuntatunnit meni aika tylsästi ku ei voitu olla liikuntasalissa ku siellä...
  18. Myrskyvaroitus

    Huomenta 💙😈

    Huomenta 💙😈
Ylös Pohja