Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Ette ikinä arvaa mitä tulin tehneeksi liikuntatunnilla xDDDD

    Sanoi kyllä ettei sattunut mutta en olis niin varma xD Jep D: Uskon et se kyl sattu ainaski jonku verran, kyllä mullakin ois sattunu jos täysiä leukaan lentää xD Vaikka olikin pehmeä pallo
  2. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Ette ikinä arvaa mitä tulin tehneeksi liikuntatunnilla xDDDD

    Eikä xD Ite taas on muutaman kerran peräkkäin potkassu jalkapallolla :'DDDD
  3. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Suklaa on ihanaa

    Oisin voinu lähettää mutta kun mun suklaat loppu ;___;
  4. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Suklaa on ihanaa

    Kukaan ei voi sanua muuta D::
  5. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Suklaa on ihanaa

    Oiiii se on ihanaa, yks lemppareista
  6. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Suklaa on ihanaa

    Se perus Fazerin Sininen, toki mikä tahansa suklaa käy D:
  7. Myrskyvaroitus

    Peruskoulu Mulla on huomenna äikän koe

    Totta, hyvä kysymys xD Kyl mää siihen ehin eilen lukia ja tänäänkin on vielä aikaa kun koulu alakaa vasta 10:30 Kiitos <3
  8. Myrskyvaroitus

    Peruskoulu Mulla on huomenna äikän koe

    Kiitti! Mulla oli viime maanantaina enkusta, sain 9+ :')
  9. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Suklaa on ihanaa

    DDD::::::
  10. Myrskyvaroitus

    Uutiset Demittäjät!

    Taisin Demissä ite asiassa ilmottaakin et oon tällä nickillä täällä :D
  11. Myrskyvaroitus

    Uutiset Demittäjät!

    Samoin :D
  12. Myrskyvaroitus

    Uutiset Demittäjät!

    Jee sääkin oot täällä :D
  13. Myrskyvaroitus

    Peruskoulu Mulla on huomenna äikän koe

    Joo kiitti :3 Mahtaa mennä suurimmalla osalla luokasta xD
  14. Myrskyvaroitus

    Peruskoulu Mulla on huomenna äikän koe

    Joo kiitti neuvosta D:: Toivon et mennee, odotukset on korkeella :') <3
  15. Myrskyvaroitus

    Peruskoulu Mulla on huomenna äikän koe

    No siis ku haluisin pittää sen numeron kymppinä ja on kokemusta siitä et yks ainut koe voi vaikuttaa numeroon iha hirviästi D: Mut joo ehdin kyllä harjoitella Kiitos tsempeistä D::
  16. Myrskyvaroitus

    Uutiset Demittäjät!

    Mää en taija muistaa sua valitettavasti :') Oon ehkä nähäny sut jossakin siellä mut ei tuu just nyt mieleen (ellet ollu siellä jollain muulla nickillä)
Ylös Pohja