Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Peruskoulu Mulla on huomenna äikän koe

    Tuskin se mikään hankala on, varsinki ku ite oon hyvä äikässä ja se on ollu kymppi lähes aina. Mut pakko sanua et kohta mennee ihan yli hilseen nuo ku on erikseen lauseenjäsenet ja pääsanat ja määreet sun muut D:::
  2. Myrskyvaroitus

    Uutiset Demittäjät!

    En oo samalla ku olin siellä Vihattuihminen06
  3. Myrskyvaroitus

    Mulla on: kaksi Sisu-salmiakkirasiaa, joista toinen melkein tyhjä ja toinen täysi ja sen lisäksi myös...

    ...melkein täysi purkkapussi, puolikas suklaalevy ja kokonainen Heart mix-karkkipussi Hmmm🤔
  4. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Ette ikinä arvaa mitä tulin tehneeksi liikuntatunnilla xDDDD

    Jep, se kyl vaan nauro ja pyysin kyllä anteeks ja sit myöhemmin ku kysyin et sattuko se ni se väitti ettei sattunut ku oli kuitenki pehmeämpi pallo :')
  5. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Ette ikinä arvaa mitä tulin tehneeksi liikuntatunnilla xDDDD

    Annoin sit tossa ku koulu loppu yhen Mariannekarkin :D Saatiin opelta yhet ja en ite jaksanu sitä syyä ni päätin olla huomaavainen xDD
  6. Myrskyvaroitus

    Oi joo kyllähän sut mää ainaskin muistan!

    Oi joo kyllähän sut mää ainaskin muistan!
  7. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Ette ikinä arvaa mitä tulin tehneeksi liikuntatunnilla xDDDD

    Me pelattiin lentopalloa. Olin neljästään A:n, E:n ja yhen J:n kaa samalla puolella, ainoana tyttönä :') Mut siis siinä tunnin lopussa ku se pallo sit lensi vikana kerran verkon yli meijän puolelle, A juoksi sitä kohti siitä edestä ja J mun vasemmalta puolelta. Sit mää tulin sieltä takaa ja...
  8. Myrskyvaroitus

    Khyl

    Khyl
  9. Myrskyvaroitus

    MIKÄÄN ei saa mua itkee niin palijon ku tää

    Joo niinpä ;____; Itellä tullee joskus ihan vaan vaikka jostakin tietystä väristä tai jostakin mieleen asioita :') Ja mulla noi sanat liittyy siihen ku kutosluokalle ystävänpäivänä oli yläasteellaisilla semmonen pikkunen bändiesitys ja sit meijänkin luokka oli kattomassa sitä ku meillä oli...
  10. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Esittele itsesi

    Oon 06/14, kohta 15 täyttävä tyttö Pohjois-Pohjanmaalta, joka puhhuu sekasin Oulun ja Kuusamon murretta sekä sen lisäksi jotain random sanoja mitkä on tarttunu matkaan xD Oon yleensä asiallinen täällä netissä. Mut irl onkin vähä eri juttu lol Oon hikke, ei kun luonnostaan lahjakas ja lukutoukka...
  11. Myrskyvaroitus

    Huomenta vaan, kiva tässä kuuden aikaan herätä ::::DDD

    Huomenta vaan, kiva tässä kuuden aikaan herätä ::::DDD
  12. Myrskyvaroitus

    MIKÄÄN ei saa mua itkee niin palijon ku tää

    No siis ku mulla liittyy tohon just yks tietty muisto mikä on mulle niin ruton tärkiä et se sattuu ;__;
  13. Myrskyvaroitus

    MIKÄÄN ei saa mua itkee niin palijon ku tää

    "Emme saa hylätä toisiamme, entä jos sittenkin rakastumme? Jos alussa yhdeksi meidät luotiin Tämä on sääntö viimeinen" Ääää tää herättää LIIKAA muistoja ja varsinkin se yks joka liittyy just tohon 😭😭😭
  14. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Musta tullee kriminaalipsykologi

    Eli kriminaalipsykopaatti terveisin A, E, K, I ja V : DDDD
  15. Myrskyvaroitus

    Noh... Olen Vihattuihminen06 Kohta 15v Luonnostaan lahjakas, EI hikke Hetero Tyttö...

    Noh... Olen Vihattuihminen06 Kohta 15v Luonnostaan lahjakas, EI hikke Hetero Tyttö Vanhoillislestadiolainen Varoitus: Saatan alakaa ulisee ihastuksesta Joo emt käykää lukee Demistä mun profiili lol
  16. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa APUA täällä ei voi käyttää hymiötä

    HYI KAUHEE MIKÄ EMOJI Ja oho, täälläkin on aikaraja sille seuraavan viestin lähetykselle. Demimäinen fiilis : D
Ylös Pohja