Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Ruton predikaatit ja predikatiivit

    Ja miten rutossa muka erottaa adverbiaalin objektista Vai olikohan se subjektista Help me plz
  2. Myrskyvaroitus

    Miten tuo ns. tasojuttu toimii?

    Lol hoksasin et sitä voi muokata ni laitoin sit sen xD
  3. Myrskyvaroitus

    Miten tuo ns. tasojuttu toimii?

    No sää oot harjoittelija :D
  4. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Suklaa on ihanaa

    Niinpä ;__; Nyt en enää itekkää voi syödä
  5. Myrskyvaroitus

    Huomenta :DD

    Huomenta :DD
  6. Myrskyvaroitus

    Miten tuo ns. tasojuttu toimii?

    Meinaan tota et ku on nii harjoittelijat ja uudet ja kokeneet yms Et millon ne tasot vaihtuu et meinaakse jtn et ku on kirjottanu tietyn määrän viestejä?
  7. Myrskyvaroitus

    Niin kyllä kannattaa

    Niin kyllä kannattaa
  8. Myrskyvaroitus

    Eikös mulla olekin hieno profiilikuva :D (Okei tunnen itteni spämmijäksi)

    Eikös mulla olekin hieno profiilikuva :D (Okei tunnen itteni spämmijäksi)
  9. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Tarvin jostain hienon profiilikuvan

    Okei joo löysin mun nimimerkkiä kuvastavan xD
  10. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Tarvin jostain hienon profiilikuvan

    Mää laitoin profiilikuvan tässä äsken, otin vaan random kuvan minkä olin ottanu tyyliin instasta sen jonku motivaatiomentorin tililtä joskus :') Vois kyl ehkä vaihtaa johonkin parempaan
  11. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Hei miten keskustelun viestiin voi reagoida muuten ku sillä tykkäämisellä?

    Jeejee ny hoksasin :DDD Vitsin siistiä et on tämmönenki juttu
  12. Myrskyvaroitus

    Uutiset Ihan jees alkaa oikeesti olemaan tää foorumi

    Oon samaa mieltä, ite oon jo addiktoitunu tähän vaikken ehkä ihan yhtä pahasti kuin Demiin jossa oon ollu melekee 24/7 :D
  13. Myrskyvaroitus

    Kyllä täällä semmonen systeemi on :DD

    Kyllä täällä semmonen systeemi on :DD
  14. Myrskyvaroitus

    Pitäis siihen äikän kokeeseen vissiin lukia ku vielä ehtii

    Pitäis siihen äikän kokeeseen vissiin lukia ku vielä ehtii
  15. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Hei miten keskustelun viestiin voi reagoida muuten ku sillä tykkäämisellä?

    No siis ku mulle ainakin on tullu ilimotuksia et joku on reagoinut viestiin tyyliin "😍"-emojilla D: Ja siis se näkyy siinä kohdassa missä näkyy et kuka on tykännyt viestistä (siinä viestin alareunassa) et ei oo mikään kommentti
  16. Myrskyvaroitus

    Uutiset Mää muuten sit jossakin välissä jatkan sitä mun Demissä ollutta tarinaa

    Okei toi olankohautusemoji ei kyllä oo kovin hieno lol
  17. Myrskyvaroitus

    Uutiset Mää muuten sit jossakin välissä jatkan sitä mun Demissä ollutta tarinaa

    Jonka nimi on siis "Rakastunut kuolemaan" (joo hyvin mielenkiintoista xD) Meinaan ku en pääse Demiin ees näinä vikoina päivinä (viime tiistaina pääsin siks ku olin eri puhelimella) ni jatkan sitä sit tänne 🤷🏻‍♀️ Joo tällainen ilmoitusasia :DD
  18. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Hei miten keskustelun viestiin voi reagoida muuten ku sillä tykkäämisellä?

    Ei mulla näy mitään emojireaktiota D:::
Ylös Pohja