Hakutulokset

  1. Hydrangea

    Lukio Lukio alkamassa

    Mun ainoa vinkki on, että älä pyri täydellisyyteen. Älä anna kaikkeasi. Chillaa. Elämä järjestyy, vaikkei raataisi yötä myöten. Pidä huoli siitä, että sulla on muutakin elämää kuin opiskelu. Nuku yöt, näe kavereita, älä stressaa turhaan ja pidä kiinni harrastuksestasi. Äläkä anna kenenkään...
  2. Hydrangea

    demi takaisin!

    Oispa
  3. Hydrangea

    EN TIEDÄ LÄHENKÖ JATKO OPISKELEMAAN SAIRAANHOITAJAKSI

    Kyllä tuilla ja lainalla tulee ihan ok toimeen. Mä aloitin työt opiskelujen ohella vasta neljäntenä vuonna enkä silloinkaan rahan vuoksi.
  4. Hydrangea

    Aihe vapaa Kuinka paljon teillä kertyy ruutuaikaa päivässä?

    Ihan liikaa. Mulla tulee puhelimella aikaa noin 7 tuntia per päivä, mihin päälle lisäksi tietokone ja työpuhelin töissä. 😭 Oon ihan addikti ja oon miettinyt vakavasti että luopuisin älypuhelimesta.
  5. Hydrangea

    Syvälliset Oon saavuttanut kaikki mun tavoitteet

    Oon valitettavasti varsin lahjakas jälkimmäisessä
  6. Hydrangea

    Syvälliset Oon saavuttanut kaikki mun tavoitteet

    Tietysti vois tavoitella sitä että osais tuolla töissään jotain tehdäkin
  7. Hydrangea

    Yhteishaku & pääsykokeet Jeeee pääsin konsalle!

    Miten niin niillä ei tee mitään?
  8. Hydrangea

    Syvälliset Oon saavuttanut kaikki mun tavoitteet

    Laskin tähän jo sen että valmistun maisteriksi syyskuussa ja pääsin jo tänä kesänä töihin oman alani tavoitelluimmalle työnantajalle. Pieneen toimipaikkaan, mutta pääsin kuitenkin. Mun lapsiluku on täynnä. Mulla on koira. Oon värjännyt hiukseni jokaisella mahdollisella värillä. Oon ollut...
  9. Hydrangea

    Syvälliset Oon saavuttanut kaikki mun tavoitteet

    Tuntuu muuten tosi tyhjältä. Oon aika suorituskeskeinen ihminen ja oon ihan nuoresta pitäen elänyt aina seuraavaa etappia kohti mennen. Nyt mulla ei ole enää mitään mitä kohti pyrkiä. En koskaan kuvitellut että tällainen hetki tulisi jo 28-vuotiaana.
  10. Hydrangea

    Aihe vapaa Vaasassa

    Ei ollut ://
  11. Hydrangea

    Aihe vapaa Vaasassa

    Olin tänään myös siellä
  12. Hydrangea

    Aihe vapaa Vaasassa

    Itse oon lähinnä lenkkeillyt, puistoillut ja käynyt katsomassa kesälampaita. Kai täällä jotain menomestojakin on mutta mä tuskin ehdin niissä tämän kesän aikana käymään :D
  13. Hydrangea

    Työ Ensimmäistä kertaa koskaan oon työssä jota rakastan

    Oon ollut nyt viikon ja tää on ihan mielettömän kivaa. Työnantaja on loistava. Työkaverit ihania. En kestä.
  14. Hydrangea

    Aihe vapaa Kyllä elämä kahdestaan taaperon kanssa on väsyttävää

    Eilen se puri mua käsivarresta. Mutta se hymy oli kyllä aivan valloittava kun hän oli tänään ensimmäistä päivää hoidossa ja näki sitten minut melkein 10 tunnin tauon jälkeen <3
  15. Hydrangea

    Aihe vapaa Kyllä elämä kahdestaan taaperon kanssa on väsyttävää

    Eilen yöunille nukuttamiseen meni melkein 6 tuntia ja kiitokseksi sain potkuja eri puolille vartaloa koko ajan.
  16. Hydrangea

    Aihe vapaa Kysy Baroquelta

    Hauska mutta tbh sanoisin samaa.
  17. Hydrangea

    Aihe vapaa Kysy Baroquelta

    Älä viitsi kun mun sisko on viime viikot vihjaillut siihen suuntaan että pitäisikö mennä arvioitavaksi...
Ylös Pohja