Me aloitettiin katsomaan kavereiden kanssa ja mä olin ainoa joka siitä piti. Mun mielestä se on hurjan hyvä ja se on historiallisesti todella yksityiskohtainen ja realistisen oloinen!! Ja Cillian Murphy on niin kuuma siinä että kuolen
Mikäs siitä historian kokeesta oudon teki?
Äidinkielihän vissiin on aikalailla ainoita aineita joissa voi mitään dramaattisia muutoksia alustaviin pisteisiin tulla.
Joo no tuohan siinä varmaan on, ettei kannata. Meille ei järjestetty peruskoulussa kunnan puolesta edes koulukyytejä, vaan saatiin odottaa milloin Jyväskylä-Kokkola -linja sattuu ajamaan ohi. Tai sitten vanhemmat hakivat koulusta, kuten minulla.
Juuri pääsiäisenä ihmettelin äidilleni miksei Suomessa ole enemmän matkustajajunia. Itsekin joudun pitämään autoa, koska vauvan ja koiran kanssa matkustaminen esimerkiksi sinne vanhemmilleni on muutoin mahdotonta. Suomessa ei toimi edes bussiliikenne isojen kaupunkien ulkopuolella.
Eli summa...
Ihan hirveä ollut. Niin paljon tekemistä ja kaikkea ylimääräistä kuormittavaa että tunnen sekoavani pian. Ensi kuussa pitäisi muuttaa 300 km päähän työpaikan perässä enkä tiedä missä välissä muka koko muuton hoidan.