En oo hakemassa mihinkään mutta kesätöiden takia oon kertaamassa ruotsia nyt kevään ajan niin voin edes siinä toimia vertaistukena mikäli et muita tähän saa :D
Ei kannata mitään hirveän painavaa ottaa, koska sitä konetta joutuu ainakin meidän yliopistolla kantamaan mukana oikeastaan päivittäin. Mulla on Lenovo Ideapad 3(?) ja tää on jo siinä rajoilla että alkaa olla liian iso.
Oon ensimmäistä kertaa koskaan ottanut vastuun kaikesta paskasta mitä oon muille aiheuttanut ja pyytänyt anteeksi odottamatta anteeksiantoa. Samalla oon antanut anteeksi muille ja ymmärtänyt, että tuskin kukaan satutti mua pahuuttaan, vaan ihan vain siksi että me ollaan kaikki ihmisiä ja me...
No sepä. Oon asunut omillani viidessä eri asunnossa ja ainoastaan kaksi niistä on tuntunut millään tapaa omalta. Tää nykyinen on niistä toinen niin harmittaa luopua tästä.
Se ei ole siis missään vaiheessa oikein sujunut. En tykkää mun aiheesta hirveästi eikä oo tuntunut lapsen kanssa olevan aikaakaan sille. Nyt oon muutamassa päivässä tehnyt sitä enemmän kuin koko muuna vuonna yhteensä.
Mulla määrättiin vaikeaan masennukseen ja vainoharhaisuuteen. En koe että olisi auttanut mitenkään tai vaikuttanut oikein muutenkaan. Käytin kai muutaman kuukauden ajan.
Mä oon kanssa ollut tuo joka sai hyviä numeroita vähällä lukemisella. Mulle tuli historiasta L parin viikon lukemisella. Psyka toki (ainakin mulle) aineena haastavampi.
Otan vähän vaihtelevasti niitä täytteitä. Yleensä sisältää jotain seuraavista: tonnikala, valkosipulimajoneesi, chipotlemajoneesi, oliivi, avokado, pepperoni, jauheliha, kinkkusuikale.