Luodaan klassisia megamokia

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Juttu alkaa niin että pohjustetaan sitä miksi ollaan tekemässä ja mitä, seuraavaksi tapahtuu jotain tosi noloa kuten vaikka pöksyt repeää. Mokasta riippuen mokailija huomaa joko tässä vaiheessa tai vasta kotiin palattuaan että mitä on tapahtunut, jos vasta kotiin palattua niin tapahtunut selittää kaikkien tirskunnan. Pisteenä iin päälle kaikkea tätä on todistanut ihastus tai vähintään bestiksen puolialaston isoveli.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Maukasta marjasatoa

Olin isoäitini kanssa puolukassa kirpeänä lokakuisena aamuna. Olimme heränneet erittäin aikaisin aamulla, joten olin todella väsynyt ja päätin istahtaa mättäälle hetkeksi. Onnistuin jotenkin kummasti istumaan suoraan mummoni maahan laskemaan puolukkaämpäriin ja se jäi kiinni takapuoleeni. Yritin hädissäni irrottaa ämpäriä perseestäni, mutta eihän se tietenkään irronnut. Yritin huutaa mummoani apuun, mutta hän oli kai mennyt liian kauas eikä kuullut. Kun luulin ettei tilanne enää voisi mennä pahemmaksi, pölähti läheisen puun takaa ihastukseni joka osoitti minua sormella ja nauroi tilanteelleni. Lopulta ihastus irroitti ämpärin takalistostani, mutta valkoiset housuni olivat takapuolelta aivan punaiset puolukoiden takia.
-Ei enää ikinä marjametsään
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,974
Reaktioarvo
8,475
Olin joutunut 13-vuotiaana magneettikuvaukseen sairaalassa onnettomuuden jälkimainingeissa ja sitten siellä MRI-tuubissa kolautin pääni niin, että kivut vahvistuivat entisestään ja oksensin hiemaan syliini ja se valui sitten kohti takamustani. Noustessani pois laitteesta kuulin naurua ja huomasin, että yrjövana oli mennyt luomaan valkoisiin housuihini pepun kohdalle jäljen, joka näytti ihan ripulilta! Ja se nauraja oli ihastukseni, joka teki töitä aivokirurgina! Seuraavana päivänä koko luokka koulussa haukkui minua kakkahousuksi, oli tosi noloa!
- Epäonni onnettomuudessa
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Olin siis yksillä festareilla ja tuli ihan sika kova vessahätä, ja lähin sit vessaan, jotka oli sellasii muovisii norsuvessoja mitä kaikissa tapahtumissa aina on. Olin rynnännyt sinne vessoille hurjaa vauhtia ja en ollut huomannut siinä hötäkässä kengännauhojeni avautuneen, ja just kun sain vessan oven auki, kompastuin nauhoihin ja lensin pää edellä sinne pönttöön. Tilannettani vielä pahensi se että juuri silloin ihastukseni saapui paikalle, hän oli nimittäin vapaaehtoisena vessan siivoajana siellä festareilla, ja nauroi minulle kovaan ääneen, kun olin yltä päältä paskassa. Kyllä nolotti!

-Norsu VC:n uhri
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Olin perheemme koiran kanssa ulkona, sillä olin päässyt ensimmäisenä koulusta kotiin ja tämän vuoksi koiran ulkoiluttaminen lankesi minun vastuulleni. Jostain kumman syystä kahden aikaan iltapäivällä tuntui olevan todella paljon ihmisiä liikenteessä, joten kun koira kakkasi en voinut vain vältellä vastuutani vaan jouduin kyykistymään poimimaan tuotoksen pieneen pussiin. Samalla hetkellä kun kouraisin pussilla kaken maasta kuului takaani erittäin huolestuttava "skriiiits" kun housuni repesivät. Pomppasin salamana pystyyn, mutta maa oli liukas ja lensin nurin komeassa kaaressa iskien kädessäni olevan kakkapussin suoraan naamalleni. Makasin kaksi sekuntia maassa toivoen ettei kukaan nähnyt, mutta sitten sainkin apua... Ihastukseni oli todistanut tilannetta ja tuli kysymään pääsenkö pystyyn! Sopersin jotain sekavaa ja juoksin tieheni.
-Lenkkimimmi99
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Ai että, vanhat kunnon megamokat! Aina samalla kaavalla valmistettu.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,974
Reaktioarvo
8,475
Ei kun kokkailemaan omaa mokaa!
Tulikin mieleeni eräs moka..
Minun piti leipoa perunoita, mutta en löytänyt perunajauhoreseptiä mistään niin päätin paniikissa huijata ja OSTIN perunat kaupasta.. pahaksi onnekseni kassalla jonossa takanani oli ihastukseni, joka huomasi että ostin perunoita ja laittoi siitä heti Wilma-viestin luokan kanavalle ja menetin paitsi maineeni mestariperunana niin myös mahikseni ihastukseeni, joka meni kimppaan veljeni parhaan kaverin kanssa seuraavana päivänä.. nolottaa ja hävettää..
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Tulikin mieleeni eräs moka..
Minun piti leipoa perunoita, mutta en löytänyt perunajauhoreseptiä mistään niin päätin paniikissa huijata ja OSTIN perunat kaupasta.. pahaksi onnekseni kassalla jonossa takanani oli ihastukseni, joka huomasi että ostin perunoita ja laittoi siitä heti Wilma-viestin luokan kanavalle ja menetin paitsi maineeni mestariperunana niin myös mahikseni ihastukseeni, joka meni kimppaan veljeni parhaan kaverin kanssa seuraavana päivänä.. nolottaa ja hävettää..
Karmea kohtalo!!!
 
Ylös Pohja