Suhteet Äiti tais lukee mun päiväkirjaa...

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Jätin sen työ pöydälleni viime kirjoitus kerran jälkeen ja nyt se on kadonnut eikä mun äiti osaa jättää mitään vihkoja yms. rauhaan eli luultavasti lukaissut pari kappalletta D:

Nyt en viiti edes kysyä missä vitussa se on koska muuten alkais vrm puhua mun ns ongelmista joista sinne oon jauhanu joten taidan lähteä etsimis retkelle...
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Hui hitto onneks mun päiväkirjoihin ei oo kukaan tietääkseni koskaan kajonnut D: tosin pidin niitä aina hyvin piilotettuina ja iso osa oli digitaalisena, mutta ahdistaa vaan ajatuskin ettei edes päiväkirja olisi paikkana turvallinen omien ajatusten purkamiseen
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
795
Reaktioarvo
754
Mun päiväkirja alkaa muuten näillä sanoilla: "Tämä on päiväkirjani, jota et todennäköisesti saisi lukea."
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
Mun päiväkirja alkaa muuten näillä sanoilla: "Tämä on päiväkirjani, jota et todennäköisesti saisi lukea."
tämä taktiikka olisi pitänyt tajuta, kun nuorempana kirjoittelin oikein ahkerasti! kieltämättä yhdessä vaiheessa oli hieman epämiellyttävä fiilis siitä, että joku muukin on saattanut luvatta kajota omaan yksityiseen päiväkirjaani. tästä ei tosin mitään todisteita ole, enkä ole viitsinyt näin jälkikäteen kysyäkään.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,231
Reaktioarvo
828
tämä. jos lapsen terveys ja/tai kehitys on oikeasti vaarassa, on se silloin sallittua, mutta rehellinen pitää silti olla.
Itse väittäisin että lukeminen on sallittua vain ja ainoastaan jos lapsi on sairaalassa kuoleman kourissa ja syy tilaan saattaisi löytyä sieltä. Muuten ehdoton ei, ihmisten yksityisyyten ei saa kajota vaikka kyseessä olisi oma lapsi. Sama pätee siihen että mitään kuvia tai juttuja omasta lapsesta ei saisi julkaista somessa ilman toisen lupaa.
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Itse väittäisin että lukeminen on sallittua vain ja ainoastaan jos lapsi on sairaalassa kuoleman kourissa ja syy tilaan saattaisi löytyä sieltä. Muuten ehdoton ei, ihmisten yksityisyyten ei saa kajota vaikka kyseessä olisi oma lapsi. Sama pätee siihen että mitään kuvia tai juttuja omasta lapsesta ei saisi julkaista somessa ilman toisen lupaa.
löysin päiväkirjani välistä HYMYNAAMAN jota en ite ollu tehny joten vrm äiti jättäny viestin D:

No mut onneks siihen olin kirjottanut vaan jotain ns perus positiivisia juttuja esim. "Tänään oltiin kavereiden kanssa rannalla" yms. kun alotin just uutta, tosin vanhakin kadoksissa jossa aika deeppeiki juttuja D: :S
 
Ylös Pohja