Mielenterveys Ahdistanu monta päivää

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
Ihan sietämätön olo kokoajan, mä nukun huonosti, nään painajaisia joka yö ja heräilen kesken unien eikä se tosiaa oo mulla mitenkää yleistä ollu ennen. Mul on loma, mut tää ei paljoo oo lomalta tuntunu ku stressaan koulujutuista ja kaikesta ja tuntuu vaa et hautaudun kaiken alle.
Poikaystäväni on saanu mun ahdistuspurkauksia kuunnella ihan tarpeeks varmaa ja seki on ollu viimeaikoina tosi etäinen, en tiä onko sillä ittellään joku mikä vaivaa, oon koittanu kysel mut se ei kerro. Mun ei-terve mieli vaan kääntää ny kaiken sillai et sil on vaa loppunu kiinnostus mua kohtaan ja kaikki muutki vaa vihaa mua. Tätä just pahentaa se et en rehellisesti pysty näkemää itessäni tällä hetkellä mitään sellasta piirrettä mistä ihmiset tykkäis ja minkä takia ne haluais olla mun kans tekemisis. Oon aivan kamalaa seuraa ku oon täs kunnos.

Se täs varmaa pahinta on ku ei omaa päätään pääse pakoon. Kokoajan semmone paine rinnas ja palantunne kurkus ja yleensä oon päässy siitä eroon aina viimeistää seuraavana aamuna mut ei nyt. Aivan hirvee olo ja kokoajan. Toimin hitaasti mut pää toimii sitäki nopeemmi ja ylianalysoin joka ikisen merkin mitä ihmiset antaa mun suuntaan. Mitä mä teen ku en kestä enää?
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Käythän juttelemassa jollekin ammattilaiselle? D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Voin samastua vähän, oon saanu pahoja ahistuskohtauksia ja nukun kans huonosti ja heräilen, koen välillä että kaikki vihaa mua mikä kumpuaa varmasti kiusaamishistoriasta. En tiedä itsekään mitä tehdä, mutta ehkä joskus pääsen juttelemaan jollekin, tai sitten en.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Tiedän tunteen, mutta muuta apua en oikeen osaa antaa kuin että kääntyy ammattilaisen puoleen. Niin ja ehkä kurssien vähentäminen auttaisi tossa tilanteessa jos stressi on koulusta lähtöisin. Tsemppiä D:
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
@Karzaa @Mandalay oon jo kuntoutuspsykoterapias josta Kela korvaa osan, mut välil tuntuu et se, psykologi ei sovi mulle tai sit vaa muuten oon nii lukos etten osaa puhuu. Mut oon vähä umpikujas ku hoitoo menny jo puoli vuotta sielä ja jos ny lopettaisin nii jäisin varmaa ihan tyhjän päälle koska tuntuu et kukaa ei ota mua tosissaan
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
@Karzaa @Mandalay oon jo kuntoutuspsykoterapias josta Kela korvaa osan, mut välil tuntuu et se, psykologi ei sovi mulle tai sit vaa muuten oon nii lukos etten osaa puhuu. Mut oon vähä umpikujas ku hoitoo menny jo puoli vuotta sielä ja jos ny lopettaisin nii jäisin varmaa ihan tyhjän päälle koska tuntuu et kukaa ei ota mua tosissaan
Ehkä sun pitäis sanoa tosta sille sun psykologille? Et sun olo ei parane? D:
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
On me siit niinku puhuttu joo mut en tiä mitä teen ku must tuntuu muutenki et oon umpikujas
Se on kyllä hirvee tunne. D::: Enkä kyllä itse osaa autta enempää, kuin just kehottaa puhumaan sille psykologile ihan kaikesta ja suoraan. D: Tsemppiä paljon kuitenkin vielä. D: <3
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
Se on kyllä hirvee tunne. D::: Enkä kyllä itse osaa autta enempää, kuin just kehottaa puhumaan sille psykologile ihan kaikesta ja suoraan. D: Tsemppiä paljon kuitenkin vielä. D: <3
Noku en tiä mikä siin on et iha niinku ois muuri mun ja ajatusten välillä ku oon siel vastaanotol. En vaa saa puhuttua
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
Jos kirjottaisit etukäteen lapulle ja sit lukisit sen tai antaisit sen siellä? D:
Me on mietitty et ottaisin vaik päiväkirjan mukaan. Mut jos vartavasten kirjotan sitä tapaamista varten nii must tuntuu et meen siinäki jo lukkoon
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Me on mietitty et ottaisin vaik päiväkirjan mukaan. Mut jos vartavasten kirjotan sitä tapaamista varten nii must tuntuu et meen siinäki jo lukkoon
Päiväkirjahan on tosi hyvä idea! Ota ihmeessä se ens kerralla mukaan. D:
 
Ylös Pohja