Aihe vapaa Ainiin kasvikansio tosiaan

Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Ja siinä pitää olla kuvia myös eläimistä.

Joka kuvassa pitää olla myös lappu missä on mun nimi ja luokka ettei voi huijata :DDDD

Mulla on yksi kuva hämähäkistä.

Tosiaan se on 50% kasiluokan bilsannumerosta..
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Traumat. Meilläkin tuo kirottu kasvikansio piti tehdä, enkä millään halunnut tehdä sitä. Keräsin ehkä kuusi kasvia ja tyydyin numeroon 6-. Muuten olisin saanut todistukseen 9, mutta kasvikansion kirous laski sen 8.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ite keräsin kaikki kasvit ite ja kuivasin :D Muistaakseni 42 siinä kasviossa on, kympin sai neljälläkymmenellä oikein tehdyllä (suomenkielinen ja tieteellinen nimi, poimimispaikka ja aika)
Meillä ei pitäny mittää ylimääräsiä eläimiä sinne tunkee :D

Toki sai sit tehä myös digitaalisen kasvion just tolleen et ottaa kuvan jossa näkyy kasvi ja lappu jossa oma nimi ja koulun nimi ja luokka
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ite keräsin kaikki kasvit ite ja kuivasin :D Muistaakseni 42 siinä kasviossa on, kympin sai neljälläkymmenellä oikein tehdyllä (suomenkielinen ja tieteellinen nimi, poimimispaikka ja aika)
Meillä ei pitäny mittää ylimääräsiä eläimiä sinne tunkee :D

Toki sai sit tehä myös digitaalisen kasvion just tolleen et ottaa kuvan jossa näkyy kasvi ja lappu jossa oma nimi ja koulun nimi ja luokka
Ja meillä taisi kans vaikuttaa 50% arvosanaan
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Ite keräsin kaikki kasvit ite ja kuivasin :D Muistaakseni 42 siinä kasviossa on, kympin sai neljälläkymmenellä oikein tehdyllä (suomenkielinen ja tieteellinen nimi, poimimispaikka ja aika)
Meillä ei pitäny mittää ylimääräsiä eläimiä sinne tunkee :D

Toki sai sit tehä myös digitaalisen kasvion just tolleen et ottaa kuvan jossa näkyy kasvi ja lappu jossa oma nimi ja koulun nimi ja luokka
Hyi mie en jaksa :D lol hyvä alotus kasiluokalle,, vitonen kasvikansiosta
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Hyi mie en jaksa :D lol hyvä alotus kasiluokalle,, vitonen kasvikansiosta
Elä huoli, täällä oli monta jotka tuli multa pyytää apua kasvikansion teossa ja eräskin (krhm olen tainnut muutaman kerran mainita A:sta) vielä viikkoa ennen palautusta ei ollu ees alottanu sitä varsinaista kasvion tekoa. Kuvia sillä oli joitaki muttei ollu alottanu Powerpointtia :DD
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Elä huoli, täällä oli monta jotka tuli multa pyytää apua kasvikansion teossa ja eräskin (krhm olen tainnut muutaman kerran mainita A:sta) vielä viikkoa ennen palautusta ei ollu ees alottanu sitä varsinaista kasvion tekoa. Kuvia sillä oli joitaki muttei ollu alottanu Powerpointtia :DD
No joo ehkä selviän:D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
No joo ehkä selviän:D
Hyvin se varmasti mennee :D Mullaki piti kummiski jokaisen kasvin olla kaks viikkoa painojen alla kuivumassa (tietysti mulla oli monta kerralla mutta kummiski) nii kyllä siinä meni aikaa :D Että digikasvio on paljon helpompi ku ei tarvi ku muutama kuva ottaa ja sit saa kirjotettuu hyvin tietokoneelle/puhelimelle/mille lie kaikki jutut kun taas tossa peruskasviossa pittää vielä asetella hyvälle paperille ja kontaktoija hyvin xd
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Hyvin se varmasti mennee :D Mullaki piti kummiski jokaisen kasvin olla kaks viikkoa painojen alla kuivumassa (tietysti mulla oli monta kerralla mutta kummiski) nii kyllä siinä meni aikaa :D Että digikasvio on paljon helpompi ku ei tarvi ku muutama kuva ottaa ja sit saa kirjotettuu hyvin tietokoneelle/puhelimelle/mille lie kaikki jutut kun taas tossa peruskasviossa pittää vielä asetella hyvälle paperille ja kontaktoija hyvin xd
Että varmasti saat kyllä tehtyä! :D
 
Ylös Pohja