Työ Aivan mahtavaa kun vittumaisimmat asiakkaat osuivat juuri viimeiselle työpäivälle

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Olin siis pikaruokalassa töissä ja irtisanouduin jo ennen tätä työpäivää. Ja sitä päätöstä en todellakaan kadu, paitsi toki tämän päivän oisin voinut skipata ihan kokonaan juuri noiden asiakkaiden takia 👌
Tein kassalla virheen, joka oli helposti korjattavissa mutta silti tää äijä päättää alkaa aukomaan päätään ihan kohtuuttoman tylyin sanoin, yksi pieni ystävällinen huomautuskin olisi kyllä riittänyt asian korjaamiseen eikä tommonen osaamattomuuteen kynsin tarttuminen olisi ollut ollenkaan tarpeellista.
En tiedä mikä saa aikuisen ihmisen käyttäytymään noin ikävästi. Nyt on toki pyhäinmiesten päivä ja siihen liittyvä suru voi synkistää mielialaa. Luulin ettei mua voisi satuttaa yhtään mikään enää. Mutta tossa tilanteessa jokin riipi sisälläni. Eikä toi ollut ainut hapannaama tämän vuoron aikana.
Ei enää ikinä aspatöihin eikä varsinkaan kassan taakse… noh, mutta yritän jättää tämän kokemuksen sinne pikaruokalaan ja täysin erilleen mun yksityiselämästä vaikka se on vaikeaa.
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
925
Reaktioarvo
700
Itse olin 2,5v kaupan kassalla ja kyllä sitä aika monesti sai kuulla vaikka ja mitä. Pari kertaa työkavereille itkenytkin kun on tullut ilkeitä asiakkaita.

Oon muutenkin tosi herkkä, niin kaikki inhottavat tyypin menee kyselemättä ihon alle D:
 
Ylös Pohja