Aihe vapaa Annetaan palautetta/kehuja toisillemme

Reaktioarvo
566
Ajattelin siis tämmöistä järjestelyä: Tähän keskusteluun voi ilmoittaa haluavansa palautetta ja sitten halukkaat sitä toimittavat. Miltä kuulostaa?

Voit pyytää tietyn tyyppistä palautetta esim pelkkiä kehuja, kertoa kaikenlaisen palautteen olevan tervetullutta tai pyytää palautetta jostain tietystä jutusta tai tietyllä tavalla.

Muistakaa olla rakentavia ja kunnioittavia kehityskohtiakin kertoessa!

Ps. mullekin saa antaa palautetta, positiivia ja rakentavaa negitiiviä.

Reaktioarvo
5,133
Minusta sä olet todella asiallinen etkä pelkää oikaista tai pyytää faktantarkistusta, jos jossakin on jotain erikoista. Se on todella kunnioitettavaa. Muutenkin hyvä kuva tullut susta tän varasijalla pyörimiseni ajalta.

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Reaktioarvo
993
mie oon saanut siusta asiantuntevan ja ystävällisen kuvan. vaikuttaa, että sulla on halua auttaa ihmisiä kaikenlaisissa ongelmissa, ainakin mitä nyt oon neuvoihisi törmännyt.
Tähän suuntaan vaan, kaikki otetaan vastaan. :)
siulla tuntuu olevan sana hallussa kommenttiesi perusteella ja niitä on mukava lukea. jos muistan oikein ikäsi, niin vaikutat todella kypsältä siihen suhteutettuna.
Saa antaa palautetta.
siekin oot kommentoinut tosi ystävällisesti ja rakentavasti kaikissa keskusteluissa. tunnut haluavan kaikille hyvää.
Ihan mikä tahansa palaute kelpaa :')
elävöität varasijaa toinen toistaan hauskemmilla keskustelunaiheillasi. luen mielelläni keskustelujasi ja viestejäsi, sekä vaikutat asialliselta ja mukavalta ihmiseltä.
Saa antaa palautetta
kommetoit kivasti keskusteluihin ja oon saanut siusta(kin) mukavan vaikutelman. rakastan profiilikuvaasi!
siun viesteihin en ole törmännyt kovin usein, mutta jo niidenkin perusteella annat itsestäsi asiantuntevan kuvan ja tunnut mielestäni käyttäytyvän usein tittelisi mukaisesti.
kaikki otetaan vastaan
vaikutat itsevarmalta sekä rennolta ja et tunnu pelkäävän kertoa omaa mielipidettäsi. perustelet myös kommenttisi hyvin.

tännekin päin saa antaa kaiken sorttista palautetta. :)

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
elävöität varasijaa toinen toistaan hauskemmilla keskustelunaiheillasi. luen mielelläni keskustelujasi ja viestejäsi, sekä vaikutat asialliselta ja mukavalta ihmiseltä.
Oi ihana kiitos paljon :33
Mää en valitettavasti kyllä muista yhtään sun viestejäs, nimimerkin kylläkin mutta en oikeen muuta D: Mutta etköhän sää oo aivan mukava ihiminen kuten kaikki muutkin täällä xd

Mandalay

kadoksissa
Reaktioarvo
747
En oo ollut kovin aktiivinen viimeaikoina, mutta antaa tulla vaan jos jotain tulee mieleen!

snowflake

Asiantuntija
Reaktioarvo
925
En oo ollut kovin aktiivinen viimeaikoina, mutta antaa tulla vaan jos jotain tulee mieleen!
Oon saanut susta asiallisen ja luonnollisen kuvan. kaikki sun keskustelut on mielestäni tosi luontevasti kirjoitettuja, kerrot asiat niin kuin ne on mutta rennolla ja kivalla tapaa. (vaikea selittää :D) pidän sun kirjoitus asusta ja arvostan sitä. :)

snowflake

Asiantuntija
Reaktioarvo
925
Ajattelin siis tämmöistä järjestelyä: Tähän keskusteluun voi ilmoittaa haluavansa palautetta ja sitten halukkaat sitä toimittavat. Miltä kuulostaa?

Voit pyytää tietyn tyyppistä palautetta esim pelkkiä kehuja, kertoa kaikenlaisen palautteen olevan tervetullutta tai pyytää palautetta jostain tietystä jutusta tai tietyllä tavalla.

Muistakaa olla rakentavia ja kunnioittavia kehityskohtiakin kertoessa!

Sulla on mun mielestä hyviä keskustelu aiheita, oon saanut susta asiallisen vaikutelman.tykkäät myös auttaa muita! :)

Mandalay

kadoksissa
Reaktioarvo
747
Oon saanut susta asiallisen ja luonnollisen kuvan. kaikki sun keskustelut on mielestäni tosi luontevasti kirjoitettuja, kerrot asiat niin kuin ne on mutta rennolla ja kivalla tapaa. (vaikea selittää :D) pidän sun kirjoitus asusta ja arvostan sitä. :)
Aww ihanaa kiitos <3 mä en kauheasti muista sun viestejä, mutta mielikuva on ainakin vaan positiivinen

Taivaansini

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,422
Mullekkin saa antaa kaikenlaista palautetta, mutta en kyl sitte tiiä, osaanko ite juurikaan palautetta antaa. D:

Taivaansini

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,422
No, ainakin sä kommentoit usein mun kesuihin, joka on kivaa. Ja muutenki kommentoit paljon ja luot keskusteluja eli elävöität Varasijaa. :) Mutta voisit kirjottaa, jotkut sun kommenteista selkeemmin, koska niissä on joskus kirjotusvirheitä ja lauserakenne on välillä semmonen etten oo aina täysin varma, mitä tarkotat. D:

Ylös Pohja