Ihastuminen Apua auttakaa D:

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Siis alotin viime maanantaina uudessa koulussa erityisluokalla. Meitä on yhteensä neljä ja ollaan ihan eri ikäsiä. Paitsi se yks on mun ikänen ja haluisin tutustua siihen, kun oon ilmeisesti onnistunu jo ihastumaan siihen. En vaan tiiä mistä rupeisin yhtäkkiä sille juttelemaan, pää lyö ihan tyhjää. Kaikki apu ja vinkit otetaan vastaan. :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,493
No siis tää perus et alat vaa moikkailee ja näi xD
Jos ootte vielä samassa luokassa nii varmasti löytyy palijon juttuja mistä alakaa keskustella.
Kyselet vaikka vaan ihan perus juttuja tai sit teet niinku minä joskus ku tapaan jonku mukavalta vaikuttavan tyypin ja kysyt suoraan et "Joo ollaanko kavereita" xD (tää taktiikka muuten toimi lol)
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Joo ja siis voit vaikka ruokalassa tulla sen luo ja olla silleen "saaks tähän tulla istuu?" ja sit voit vaikka puhua sille jotain siitä oppitunnista, tai jotain muuta vastaavaa, kun kumminkin ootte samalla luokalla. :) (siis esim. mitä se tyyppi tykkää kyseisestä oppiaineesta yms.)
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Mun yks kaveri joskus sano ku panikoin treffeille menoo et jos tulee vaivaantuneita hiljasuuksia et mitä oikeen sit sanoo tai tekee, et "kysy silt vaik et käyttääks se vitamiineja" viitaten siihen et ei oikeesti oo mitää väliä et mistä juttelee. Oon välil nykyään uusiin tyypeihin tutustues saattanu randomisti kysyy tota ja sit selittäny et miks kysyin niin.

Oon kokenu et toi on ollu tosi hyvä neuvo et jos se toinen on sulle oikee ni sit voitte puhua ihan mistä vaan. Vaikka sit siitä et käyttääkö toinen vitamiineja.
 

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
Siis alotin viime maanantaina uudessa koulussa erityisluokalla. Meitä on yhteensä neljä ja ollaan ihan eri ikäsiä. Paitsi se yks on mun ikänen ja haluisin tutustua siihen, kun oon ilmeisesti onnistunu jo ihastumaan siihen. En vaan tiiä mistä rupeisin yhtäkkiä sille juttelemaan, pää lyö ihan tyhjää. Kaikki apu ja vinkit otetaan vastaan. :D
Okei mä nään tän aika myöhään tän keskustelun. Joko oot jutellu sille<3? mutta siis jos teillä on joku parityö vaikka äidinkielestä tai jostain niin sano opettajalle että haluat olla hänen pari siinä tehtävässä. Ja sitten kysyt tältä pojalta haluaisko se tehdä sitä parityötä vapaa-ajalla ja pyydät sitä vaikka teille ja sitten alatte keskustelemaan siinä samalla:D
 
Ylös Pohja