Aihe vapaa Arvasin tän xd

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
On taas vaaravyöhykettä kerrakseen koska bb ja mä sen tiesin jo aikasemmin rääh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Mutta huom ollaan vasta vaaravyöhykkeellä mitään syviä tunteita ei siis näköjään ole kuitenkaan. Hyvä niin.

Asiaan liittymättömänä: sen sijaan joonasta kohtaan on taas/edelleen syviä tunteita. En voi uskoa tätä(kään). Tsiisus. Tekisin mitä vaan ei vittu oikeesti oon vielki pahasti rakastunu. Tota noin. Hei oikeesti, 2014 meni jo. Ja 2015 oli vielä tosi syviä tunteita ja en vaa meinannu millään päästä yli. Muistaakseni 2016 ajattelin sitä vieläki. 2017 ehkä jo vähemmän mutta aina sillon tällön toki. 2018 en muista hirveesti miettineeni sitä paitsi sen takii ku se on samannäköinen ku m. 2019 ööm en muista ajatelleeni ainakaa pahasti? Mut viime vuonna ajattelin taas ja muistan ku sillon tein sille oman muistion ja kirjottelin siitä taas paskaa sinne jonkun verran tosin hyvin vähän verrattuna moneen muuhun. Voi jos löytäs jtn lukioaikasia vihkoja ni ne on varmaan täynnä joonasta. Kirjottelin nimittäin niihin hiukan siitä. Voi 16v minua. Mut hetkinen oliks Joonas siis todellakin 28 sillon? Wtf. Hiton nuori. Ja nykyään meitsi 22 ja Joonas sitte ilmeisesti 34. Ja vielki rakastan sitä. Herrajumala oikeest kuus vuotta. Niin tai siis pian seittemän. Mitä vittua sehän oli ku eilinen päivä ku katoin putousta ja muistan viel ku mun mummo oli käymäs meil ja olin kattomas putoust ja olin sillee voi vittu oon ihastunu joonaksee :D en siis sanonu sitä ääneen (kai) vaan mietin päässäni. Lokakuussahan se paska tais alkaa mut marraskuus enemmän sillee for real ja sit voi jestas että se kesti. Koko loppuvuos mietin vaa sitä (en pelkästään siis, mutta tosi paljon kuitenkin joonast ja sit lisäks oli krhm "muutama" muu). Voi juma muistan kuinka silloin oli kans i ja toinenkin i huutist. Ja moni muu. Ja m voi juma. Ja kari tietysti palas kivasti mieleen just putouksen takii olin iha et voi ny juma et voi olla tosissas et karde on putoukses. Se oli hienoa se juu. Aaaaaaa se oli niin hhhhhhhhhhhshehddjekekekekdkdkdkdjejdkd juu. Ja ei vitu mun opeihastukset sillon ei saatana nää nostalgiat voi helvetti. Missäköhän ne kaikki mun miljoonat kuvat niiltä ajoilta on. Varmaa jollai muistikortil. Siel on niin saatanasti kuvii costist ja tommyst ainaki. Varmaan just joonaksestki. Varmaan i:stäki. Varmaa juhostaki :Ddddddddddddd kkjhhhfkfkfk seki alko jo 2015 fr tho. Kesä 2015 XDDDDDDDD seis.
 
Ylös Pohja