Arvasin

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
että tämä mun opiskelemaan lähtö aiheuttaa ison riidan vanhempien kanssa. Aiheena yllätys yllätys: raha. Mun mielestä kuitenkin tuo opiskelu on kaiken rahan arvoinen, en anna muutaman negatiivisen puolen tossa opiskelussa muuttaa päätöstäni, kuten asuminen ja hinta.
Ja tulihan sieltä äidin suusta kun puhuin yliopistosta: ”mutta kun sulla on oppimisvaikeus...”

En oo ees kertonu mille alalle pyrin enkä uskallakaan. Jos kertoisin niin äidillä menis kirjaimellisesti kahvit väärään kurkkuun. Koska vanhemmille mulla on aina hahmotushäiriöleima otsassa enkä heidän mielestään voisi pärjätä tällä alalla (enkä varmaan missään muussakaan) enkä sen takia tulisi oppimaan mitään heidän mielestään. Onneksi muu ympäröivä maailma on opettanut mulle että unelmiaan kohti kannattaa mennä, nyt en aio ollenkaan kuunnella noita, mä oon aikuinen.

Minkelii

Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Iskän suusta: ”vain tyhmä ihminen maksaa noin paljon tollasesta.”

Aika moni siellä kyllä pyrkii yliopistoon että ei se älykkyydestä varmana oo kiinni.

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
En nyt tiiä tämmöistä mitään mutta mun käsityksen mukaan monikin oppimisvaikeuden kanssa elävä on pystynyt silti opiskelemaan yliopistossa tai jossain sen tyyppisessä joten... Aika outo suhtautuminen kyllä.

Minkelii

Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Äiti yrittää vaikka miten saada mun pään käännytettyä, mutta eipä se tuu onnistuu 😌👌

Ylös Pohja