auttakaa päättämään värjäänkö hiukseni pinkeiksi!

Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
haluaisin siis mutta mulla on aika pahoja iho-ongelmia, joiden vuoksi mun kasvoni punoittavat aika tavalla. meikkaan paljon, mutta silti se punoitus jää välillä näkymään. onko pinkit hiukset tämän ongelman kanssa ihan no no?

ps. saa suositella myös todella todella peittävää meikkivoidetta
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Pinkit hiukset ja punottava Iho voi toki olla huonohko yhdistelmä, mutta ei välttämättä. Suosittelen silti ehdottomasti kokeileen, kannattaa ehkä testata jotain vähän violettiin taittava pinkkiä ensin ja värjäät sit vaan jollain muulla värillä jos ei näytäkään hyvältä:)
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
472
Reaktioarvo
504
Värjää ihmeessä. Itse värjäisin mieluummin (itselleni) jollain viileämmällä vaaleanpunaisen sävyllä, mutta jos pidät enemmän pinkistä niin go for it!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Toki sun päätös mutta mua ei ainakaan tuollainen asia estäisi
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Sitä on paha sanoa etukäteen D:
Mutta mä sanoisin että kokeile edes! Kyllä sen saa sitten värjättyä jollain muulla värillä päälle, jos ei ollutkaan hyvä :3 !!
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Värjää ihmeessä. Itse värjäisin mieluummin (itselleni) jollain viileämmällä vaaleanpunaisen sävyllä, mutta jos pidät enemmän pinkistä niin go for it!
mulla nimenomaan kylmä vaaleanpunainen tuntuu vaatteissakin vain korostavan punaista naamaani :/ siitä tykkäisinkin enemmän.
 
Ylös Pohja