Musiikki Blind Channel pääsee Euroviisuihin D:

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Woohoo! Olen iloinen. :D Se niitten biisi Dark Side oli just se, minkä halusinkin voittavan!
Mitä itse ootte mieltä tuloksesta? Vai kiinnostaako teitä ylipäätänsä edes koko kilpailu?


Totta puhuen, ei mulla kyllä henkilökohtaisesti ollut missään vaiheessa sellaista kunnollista mielipidettä siitä, mikä niistä biisiehdokkaista olis paras (niinkun mulla ei useesti muutenkaan oo asioista ihan hirveen vahvoja mielipiteitä välttämättä xd). En tästä Dark Sidestakaan sillein biisinä niin paljon välitä (Ei se siis mikään huonokaan ole, mutta ei kauheesti mikään mun tyylinen) - mutta mun Euroviisuja fanittava paras kaveri tykkäs siitä, joten siks itsekin päädyin olemaan sen kannalla. Halusin, että se mun kaveri on iloinen - ja niinpä sitten riemuitsin sen kanssa, kun se biisi voitti! c: (Koska hyvä ihminen - kyllähän nyt se, että mun paras kaveri on iloinen, tekee mut iloiseksi kanssa!)
(Ja lisäksi, olihan mulla tässä myös vielä sekin peruste, että kuulemma tämän tyyliset kappaleet taitaa tavallisesti menestyä aika hyvin Euroviisuissa. Tai ainakin huomattavasti paremmin, kuin ne "tavalliset tylsän rauhalliset" balladit ja muut vastaavat, joita Suomi yleensä Viisuihin on lähettänyt.)

Jehna, että osasikin muuten olla jännittävää eilen katsoa sitä UMK:n finaalia, varsinkin siinä pisteidenlaskun loppumetreillä! Ehdin jo pelätä, montakin hermostuksen kiljaisua päästäen, että mitä ne sieltä oikein valitseekaan - mutta sitten, kun Blind Channel lopulta voittikin ylivoimaisesti, kiljuin ilosta (ja keyboardsmashasin kavereiden yhteisessä WhatsApp-ryhmässä). :D
 
Viimeksi muokattu:

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Oli kyllä hyvä valinta. Ja kerrankin yleisö ja raadit olivat yksimielisiä.

Kakkosvalintani oli I Love You, mutta jos sitä vertaa muihin UMK:ssa olleisiin popitusbiiseihin, niin ei se olisi vetänyt vertoja ainakaan Cicciolinalle.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Jes, että osaakin muuten väsyttää nyt. xd Olin tossa perjantai-iltana pyrkinyt menemään vähän aikasemmin nukkumaan, jotta edes yks yö tulis nukuttua kunnolla, mutta eipä se sitten lopulta ihan onnistunutkaan - ja sitten lisäksi siinä sänkyyn päästyäni ilmeisesti jännitin seuraavaa päivää sen verran, että nukahdin vasta joskus ties mihin aikaan. Sitten eilen toki valvoin aika myöhään ihan sitä finaalia katsoessani - minkä jälkeen myöskin oli aikas mukavia vaikeuksia saada unen päästä kiinni, koska olin siitä tuloksesta niin innoissani. Ja lisäksi, noi mun perheenjäsenet herätti mut aamukahdeksalta tänään pitämällä meteliä (osittain hyvin todennäkösesti ihan kiusallaankin, veljet varsinkin), joten... jooh. :))
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Nyt vasta katoin, et kuka voitti UMK:n. Kun asuu ulkomailla, niin jää huomaamatta helposti Suomessa tapahtuvat jutut.

Oon vuosia seurannut Euroviisuja, mutta viime vuosina ei ole enää kiinnostanut. Tää Blind Channelin biisi on oikeastaan aika vetävä ja jää kyllä mieleen. Paljon parempi kuin se viimevuotinen Akseli mikä olikaan. En ole kyllä muita kuunnellut paitsi vähän sitä, missä oli Pandora mukana. Ei ehkä niin hyvä.

En kyllä tiedä, että jaksanko tänäkään vuonna seurata viisuja varsinkaan jos ja kun ne on jotkut studioviisut tai musavideokisa. Ehkä vasta sitten, kun ne järjestetään täysin normaalisti yleisön kera ja sitä ei tiedä, koska se tapahtuu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Täytyy kyllä sanoa, että itse taidan ajatella näitä biisejä vähän eri tavalla kuin suurin osa. Onhan se hienoa jos menestytään viisuissa, mutta mulle itselleni esim. Lie on paljon tärkeämpi kappaleena kuin dark side. Taidan muidenkin maiden biisejä kuunnella enemmän sillä korvalla että mistä tulee oikeasti sellaisia tärkeitä biisejä. On ihan kiva että blind channel menee sinne, ei mulle edes ollut niin väliä kuka sinne menee. Mutta se tapa millä ite kuuntelen kaikkia euroviisukappaleita on enemmänkin se että mitä ne MULLE merkitsee joten.. tärkeimmät biisit on noh, tärkeimpiä. Kyllähän dark sidekin on jollain tasolla bängeri, mutta ei se merkkaa mulle samaa kuin esim lie tai hurt jotka menee vitun pahasti tunteisiin vieläkin.
 

kori

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
114
Reaktioarvo
166
Olihan se Pandoran ja teflareiden kappale ihan hyvä, mutta kv.tuomaristosta huomas että ei ulkomaalaiset ymmärrä Teflon Borotheria, mikä olikin etukäteen kysymysmerkki.

Mutta joo Blind Channel oli mun lemppari :love:
 

^0^

en tykkää
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
87
Reaktioarvo
49
Pandoran ja teflon brothers in biisi oli sellanen vähän liian perus mun mielestä ja Blind channelin oli mun lemppari just sellanen jota ei kauheen usein tuu vastaan
 
Ylös Pohja