Ihastuminen Colin tapaaminen + salaperäinen yllätys!

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
oli taas aivan ihana nähä <3 ja aika meni liian nopeesti!

alotetaanpa yllätyksistä :D! Col anto ekana kukkakimpun (tulppaani)... aivan ihana ;w;! sitten se salainen yllätys :D sen kyllä voin kertoo tänne anonyymisti, kun ei se mikään vakava juttu oo. mutta niin, paukkupatruuna :D
20230407_181231.jpg
20230407_181239.jpg
ihan tosi siisti! ja sit se oli kirjottanu tosi cliché iskureplan, jota en nyt välttämättä näytä :D (mutta uskokaa pois, on...imarteleva).

ihan ekana nukuttiin vähäsen, jonka jälkeen katottiin Sherlockii ja myöhemmin pelattiin minee :3 unelma treffit...

syötiin myös herkkuja! ja oli tosi kiva, että Col ja miun sisko pääs nyt vihdoin ja viimein tapaamaan :)!

mainitsin myös Colille, että haluun hänet miun ylioppilasjuhliin <3 ja on tulossa (tai hänen pitää anoo vapaata, jos ei oo lomaa sillon... toivottavasti pääsis). mutta ois ihanaa, jos Col pääsis näkee miun tädin, sekä kummisedän ja kummitädin :)! ja toki sit myös miun tyttöporukan, kun haluisin hänet myös koululle kattoo sitä hetkee, kun saan lakin päähän :3

lähin sit lopuks saattaa hänet ja sovittiin, että maanantaina nähään (vähän pidempi loma). en malta oottaa maanantaita :)!

AINIIN! sain myös sheivata Colin (alakerran - en muuta) :D! oli jotenkin turhauttavaa, kun oon tottunu miun...naisellisiin karvoihin :D??? tai ettei ne kasva yhtä pitkiks ja paksuiks (ja no muutenkin sheivaan tasasin väliajoin).
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
ainiin, muutama muu juttu unohtu mainita!

1) sain semmosen itkukohtauksen (oon yliherkkä ärsykkeille ja siinä kohtaa tuli semmonen piste, että kaikki on liikaa) ja Col lohdutti niin ihanasti ja oli valmis kuuntelemaan :( <3 kerroin tuon yliherkkyys asian ja se sit sano, että jos haluun laittaa kuulokkeet korville niin se on okei :( <3

2) kun lähin saattaa, niin yhessä vaiheessa Col kanto miut :D ekana oli yks kohta tiestä, mikä oli ihan märkä vedestä, niin Col otti miut semmoseen palomies kanto...asento hommaan :D ja myöhemmin otti reppariin! tosi ihanaa... koska oon aina tottunu olee se, joka kantaa ihmisiä (lähinnä kun kyse tyttöpuolisista kavereista siis :D oon sen verran pidempi ja painavampi).

3) vertailtiin hauiksia, mutta...joo, miun hauis on säälittävä verrattuna Colin :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
No pakko sanua että toi patruuna on kyllä mielenkiintonen yllätys xD
 
Ylös Pohja