Discord yksinäisille! 🤍

SoftAsClouds

SoftAsClouds
Liittynyt
14.10.2022
Viestejä
4
Reaktioarvo
0
Ei ole ketään kenen kanssa jutella?
Haluaisit ulos viettämään aikaa, mutta ei ole ketään kenen kanssa mennä? Olet jumissa kotona, yksin.
Jos kuulosti yhtään tutulle, toivon tämän discord ryhmän auttavan.

Ryhmä on heille, joilla ei ole ketään kenen kanssa jutella ja haluavat koota itselleen tiiviin ystäväporukan. Toivon jokaisen ryhmään liittyvän olevan aktiivisia ja halukkaita ystävystymään muiden kanssa. Jos kaikki menee hyvin ja juttu rullaa vielä puolenkin vuoden päästä voidaan tavata ihan irl ja ystävystyä vielä paremmin.

Ryhmän tunnelma pidetään turvallisena ja ystävällisenä, eikä minkäänlaista kiusaamista, syrjimistä yms. hyväksytä!
Ryhmän on tarkoitus olla safeplace ja kaveriporukka kaikille ryhmässä oleville. Saat olla täysin oma itsesi ja sinut sellaisena hyväksytään. 🤍🫂

[Tässä mahdollisia kiinnostuksenkohteita:

- Kpop
- Videopelit
- Matkustus

Jos edes yksi näistä kiinnostaa, niin mukaan vain! Huomioi kuitenkin, että vaikkei joku näistä kiinnostaisi, tulee sinun kunnioittaa muiden kiinnostuksenkohteita. ✨️]


Ikäluokan ajattelin olevan noin 17-19v, eikä sukupuolella ole väliä. Itse olen tyttö ja 18v.

Mukaan mahtuu 10 henkilöä~
Voitte tulla laittamaan yksityisviestin jos kiinnostuitte (joko täällä tai twitterissä @softasclouds2).
 

Pinkkipupu

You got me looking for attention~
Liittynyt
15.10.2022
Viestejä
3
Reaktioarvo
1
Ooo kuulostaa ihanalle! Onko sillä väliä jos oon vielä 16v täytän kyllä 17v pian?
 
Ylös Pohja