Eas koulutus

fhg7845gfrue

Harjoittelija
Reaktioarvo
2
tää on ehkä maailman typerin kysymys, mutta kun niissä kotona suoritettavissa teoriatunneissa pitää olla kamera päällä nii onko siinä pakko kuvata kasvoja vai voiko kuvata vaan kattoo tai jotain??

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
5,487
Riippuu järjestäjästä. Meillä on amkissa luennoilla ollut välillä kamerapakko ja totuus on ollut se, että ehkä kahdella on kamera päällä ja opettajaa ei edes kiinnosta.

Toki ajo-opinnoissa saatetaan pitää tiukempaa linjaa ja on oikeasti kuvattava kasvoja, jotta järjestäjä näkee sinun oikeasti osallistuvan opetukseen.

aitosuomalainen

Asiantuntija
Reaktioarvo
588
Mä oon pari kk sitten suorittanut EAS koulutuksen ja mulla oli silleen et piti olla mahdollisuus käyttää tietokoneella tai sillä laitteella jolla oli silloin tekemässä niitä tunteja whatsappia mutta ei se koskaan tullut multa tarkistamaan tai kyselemään tai varmaan kattelemaankaan mitään. Sulla taitaa olla jonkun toisen firman se koulutusjuttu?

fhg7845gfrue

Harjoittelija
Reaktioarvo
2
Mä oon pari kk sitten suorittanut EAS koulutuksen ja mulla oli silleen et piti olla mahdollisuus käyttää tietokoneella tai sillä laitteella jolla oli silloin tekemässä niitä tunteja whatsappia mutta ei se koskaan tullut multa tarkistamaan tai kyselemään tai varmaan kattelemaankaan mitään. Sulla taitaa olla jonkun toisen firman se koulutusjuttu?
Joo siltä kuulostaa, mää en ymmärrä muutenkaan tästä koko hommasta mitään :D

Ylös Pohja