Lukio Ekat kolme päivää lukiossa done D:

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,489
Olin jo eilen ihan umpiväsyny mut tännää en niinkään ku oli palijon helepompi päivä
Mutta kauhulla odotan et miten selviin ens viikon ku melekee kaikki päivät 8:15-16:00 (paitsi perjantai, onneks)
Ehkä mää seleviän
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,489
Ja en tiiä mutta mulle tuli kauhee ahistus siitä ku kerran vastasin kysymykseen matikantunnilla:D Johtuukoha vaa sit siitä ku kummiski uusia ihimisiä ja uus paikka
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,489
Tuolla koulussa on aivan ruton kapeat käytävät ja mua ärsyttää
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,489
Joo mulla samoja fiiliksiä. Kans vähän väsyttäviä 75min tunnit kun yläasteella oli 45 mutta kai siihen tottuu.
Ite taas oon onnellinen ku on taas seiskavitoset. Eskarista seiskaluokkaan oli sen pituset mut sit kasille ja ysille tuli 45 ja 90min pituset ja oli muuten ihan rasittavaa ku joko jäi aikaa yli tai sit sitä oli liian vähän xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,489
No teillä oli outo systeemi. Musta tuntuu koko ajan siltä että olen kaksoistunnilla, raskasta.
Itsestä nimenomaan niillä ysikymppisillä tuntu et oli kaksoistunnilla (no siis sehän oli kaksoistunti mutta siis :'D) lol
Ysikymppisillä ei vaan jaksanu tehä mittää
Mut joo etköhän nää totu näihin seiskavitosiinki:)
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Itsestä nimenomaan niillä ysikymppisillä tuntu et oli kaksoistunnilla (no siis sehän oli kaksoistunti mutta siis :'D) lol
Ysikymppisillä ei vaan jaksanu tehä mittää
Mut joo etköhän nää totu näihin seiskavitosiinki:)
No siis oli meilläkin tavallaan yhdeksänkymmenen minuutin tunteja, just niitä kaksoistunteja.
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Kyllä se siitä alkaa sujua ja jos ei ala, nii mee puhuun vaikka opolle tai kuraattorille. He yleensä auttaa tosi mielellään

Noista 75min tunneista sen verran, että niihin tottuu tosi nopeesti. Esimerkiks matikassa voi mennä 20min edellisten kotitehtävien läpikäyntiin, 25min uuteen teoriaan ja loput 30min saa tehä tehtävii. Yleensäkin teoriaa on lukios sen verran enemmän, että siihen vaa menee aikaa. Omasta mielestäni on myös hyvä, että vaikka päivä olis sen 8h mittanen, eri aineita on korkeintaan 5kpl. Yläkoulus oli se 6 ainetta joka päivä (ellei ollu kaksoistuntei) ja se jotenki veti ainakin mun aivot isommille kierroksille koko ajan vaihtuvien aineiden takii
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Samaa mieltä kuin toiset jo täällä, eli kun tottuu rytmiin, se alkaa helpottaa!!

Lisäksi, jos vain mitenkään mahdollista, kannattaa välitunneilla käydä ulkona tai edes istuskella ikkunan vieressä. Itselleni on luonnonvalo antanut enemmän virtaa! :3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,489
Samaa mieltä kuin toiset jo täällä, eli kun tottuu rytmiin, se alkaa helpottaa!!

Lisäksi, jos vain mitenkään mahdollista, kannattaa välitunneilla käydä ulkona tai edes istuskella ikkunan vieressä. Itselleni on luonnonvalo antanut enemmän virtaa! :3
Kiitos neuvosta!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,489
En enää vaihtaisi yläasteen orjalliseen 7 eri ainetta systeemiin...
Nyt kun on vain 2-3 eri ainetta päivässä
Mulla on nyt melkeen joka päivä neljä :D Mut jep, helpompi ku ei tarvi jatkuvasti ainetta vaihtaa ja ehtii ajatellakki joskus et mitäköhän kaikkea on tänään ja mitä huomenna
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,489
Meillä oli yläasteella kans 5 jaksoa niin ei perjaatteessa eronnu lukiosta
Meillä oli alakoulussa ja vielä seiskaluokalla mut sen jäläkeen vaihtu kahteen jaksoon D':
Nyt on onneksi nää viis jaksoa nii ei tarvi olla ees kaikkia aineita
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Ylös Pohja